کد خبر : 2004480 | 05 اسفند 1402 ساعت 21:14 | 44K بازدید | 25 دیدگاه

ستاره بارسا: شش ماه منتظر انتقام بودم!

رافینیا، ستاره بارسلونا، می‌گوید به دلیل اینکه در بازی رفت مقابل ختافه اخراج شده بود، برای بازی امشب انگیزه ویژه‌ای داشت.

ستاره بارسا: شش ماه منتظر انتقام بودم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ادامه روند بدون شکست در بازی‌های اخیر در لالیگا امشب در یکی از بهترین عملکردهای این فصلش موفق شد 4-0 در مونت خوئیک ختافه را شکست دهد و با یک بازی بیشتر در جایگاه دوم و در پنج امتیازی رئال مادرید قرار بگیرد.

رافینیا زننده گل اول بارسا در این دیدار بود و پاس گل سوم تیمش را هم برای فرانکی دی یونگ مهیا کرد. او در نهایت با ارائه یک نمایش درخشان موفق شد بهترین بازیکن میدان شود. او در مصاحبه کوتاه بعد از بازی برای گرفتن جایزه بهترین بازیکن زمین شرکت کرد.

1994385

بولت استقلالپیروزی امشب؟
"این که از از مصدومیت برگردم و زمان بازی برایم فراهم شود و بتوانم گلزنی کنم و پاس گل بدهم، خوب است، اما مهمترین چیز برد تیم است.
خیلی دوست داشتم در این مسابقه بازی کنم. آنها (تیم داوری) در اولین بازی فصل من را مقابل ختافه اخراج کردند که حقم نبود. تیم آن روز به تساوی رسید و من منتظر این بازی در خانه بودم."

بولت استقلالرقابت برای جایگاه با لامینه یامال؟
"من نگران لامینه نیستم و از حضورش نمی‌ترسم. داشتن او به عنوان یک هم تیمی لذت بخش است. مطمئناً او روزی یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد. رقابت بین ما خوب است، به هر دوی ما انگیزه بیشتری می دهد."
پیروزی پر گل؟
"هر چه گل‌های بیشتری بزنیم، بهتر است. باید وجهه خود را به عنوان یک تیم برتر حفظ کنیم."

دیدگاه‌ها