کد خبر : 2004481 | 05 اسفند 1402 ساعت 21:25 | 31K بازدید | 20 دیدگاه

ستاره سپاهان علیه شایعات (عکس)

با وجود صحبت‌هایی که روز شنبه درباره رضا شکاری مطرح شد، این بازیکن در تمرین طلایی‌پوشان حضور پررنگی داشت.

ستاره سپاهان علیه شایعات (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تغییراتی در بخش اطلاعات شخصی رضا شکاری سبب شد تا صحبت‌هایی درباره جدایی احتمالی این بازیکن در پنجره زمستانی از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ایجاد شود. اما باشگاه سپاهان به سادگی حاضر به صدور رضایت‌نامه این بازیکن که در تابستانی با مشقت زیادی موفق به جذبش شد، نخواهد شد. 

شکاری پس از حواشی مربوط به انتقالش به فوتبال روسیه توانست با اعتماد امیر قلعه‌نویی بار دیگر به شرایط فنی و آمادگی جسمانی خود سر و سامان ببخشد و پس از جدایی این مربی و پیوستنش به تیم ملی، این بازیکن هم با پرداخت مبلغی حدود ١٨ میلیارد رضایتش از سوی باشگاه سیرجانی برای حضور در سپاهان صادر شد.  

1994386

شکاری با شروع لیگ بیست و سوم ستاره بی چون و چرای سپاهان بود اما در ادامه مصدومیتی کهنه از ناحیه مچ پا او را برای مدتی از دسترس خارج کرد و در هفته‌های پایانی نیم فصل اول بار دیگر به عنوان مهره‌ای کلیدی نامش مطرح شد. 

سپاهان پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا تمام توجه خود را معطوف به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کرده و پس از صدور رضایت‌نامه یک میلیونی برای جدایی محمد قربانی دیگر حاضر به از دست دادن یکی از ستاره‌های تیم خود نخواهد شد.

دیدگاه‌ها