کد خبر : 2004487 | 05 اسفند 1402 ساعت 21:48 | 11.3K بازدید | 16 دیدگاه

مگوایر: بازی را وقتی باختیم که هویلوند مصدوم شد

هری مگوایر معتقد است مصدومیت راسموس هویلوند یکی از عوامل اصلی شکست امروز منچستر یونایتد برابر فولام است.

مگوایر: بازی را وقتی باختیم که هویلوند مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امروز در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲-۱ مغلوب فولام شد. شاگردان اریک تن‌هاخ ابتدا با گل کالوین باسی عقب افتادند اما مگوایر در دقیقه ۸۹ بازی را مساوی کرد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت این دیدار با نتیجه مساوی به اتمام برسد اما در دقیقه ۷+۹۰ الکس ایووبی موفق شد گل دوم فولام را بزند و در نهایت پیروز بازی شوند.

هری مگوایر که در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود درباره شکست تیمش گفت: «این داستان فصل ماست. مصدومیت همیشه به ما آسیب زده است. با مصدومیت هویلوند غافلگیر شدیم و به‌نظرم همانجا گل اول را دریافت کردیم. سایر تیم‌ها هم همینطور بوده‌اند و از مصدومیت آسیب دیده‌اند. برخی برای این مشکل راه‌حلی پیدا کرده‌اند، ما هم باید به دنبال راه‌حل باشیم.

1994394

در ۶۰ دقیقه اول بی‌خطر بودیم و نتوانستیم دروازه حریف را تهدید کنیم. همانطور که گفتم بخش بزرگی از آن به دلیل مصدومیت هویلوند بود که راهی برای پر کردن جایش پیدا نکردیم. او باعث می‌شود خط حمله ما آسیب زیادی به حریفان وارد کند. او هم داخل زمین و هم خارج از آن تبدیل به شخصیت بزرگی شده است و وزنه سنگینی برای ما محسوب می‌شود.»

دیدگاه‌ها