کد خبر : 2004499 | 05 اسفند 1402 ساعت 22:37 | 21.9K بازدید | 14 دیدگاه

بازی سرد بایرن یک مهمان انگلیسی دارد! (عکس)

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، برای دیدن بازی بایرن مونیخ با لایپزیش به آلیانز آرنا رفته است.

بازی سرد بایرن یک مهمان انگلیسی دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن میزبان لایپزیش است. شاگردان توماس توخل سه بازی پشت سرهم است که در تمامی رقابت‌ها شکست خورده‌اند و در حال حاضر بعد از پیروزی بایرلورکوزن در بازی شب گذشته، با یک بازی کمتر 11 امتیاز با صدر جدول بوندسلیگا فاصله دارند. این تیم با شکست در بازی رفت چمپیونزلیگ مقابل لاتزیو، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفته است و قبل‌تر هم از جام حذفی آلمان کنار رفته بود. با این وجود این تیم انگیزه دارد که بتواند از این شرایط خارج شود و اوضاع خود را در این فصل بهبود ببخشد.

هری کین ستاره این فصل بایرن هم از بازیکنانی است که با وجود درخشش مثال زدنی در ابتدای فصل نتوانسته عملکرد خوبی در سه بازی اخیر این تیم داشته باشد.

1994430

امشب سرمربی تیم ملی انگلیس برای روحیه دادن به فوق ستاره و کاپیتان تیمش و همچنین دیدن بازی اریک دایر مدافع انگلیسی جدید بایرن به ورزشگاه آلیانز آرنا رفته است. دیداری که در آن کین باز هم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت و تنها 5 پاس داشت. اما اریک دایر یکی از ستاره‌های تیمش در یک بازی سرد در نیمه اول بود و موفق شد در خط دفاعی با بازی هوشمندانه خود مانع حملات لایپزیش شود.

دیدگاه‌ها