کد خبر : 2004511 | 05 اسفند 1402 ساعت 23:25 | 48.6K بازدید | 30 دیدگاه

سیو فوق‌العاده نویر: تردستی یک‌دستی مانو (عکس)

بعد از سه بازی ناکامی در گلزنی برای بایرن، هری کین امشب مقابل لایپزیش دبل کرد.

سیو فوق‌العاده نویر: تردستی یک‌دستی مانو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد لایپزیش را در آلیانز آرنا ۲-۱ شکست دهد و فاصله ۸ امتیازی با بایر لورکوزن در صدر جدول را حفظ کند. آنها در رتبه دوم جدول بوندسلیگا ۵۳ امتیاز دارند و در سمت دیگر شاگردان ژابی آلونسو ۶۱ امتیازی هستند.

در نیمه دوم این دیدار و در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود بایرن مونیخ دنبال می‌شد، لایپزیش صاحب یک موقعیت عالی برای زدن گل مساوی شد اما مانوئل نویر به زیبایی مانع گل شدن توپ شد.

1994455

در دقیقه ۶۱ پاس رو به جلوی توماس مولر را هنریش، ستاره لاپیزیش گرفت. او بلافاصله توپ را برای بنجامین ششکو فرستاد. مهاجم لایپزیش توپ را با سینه استپ کرد و به سمت دروازه باوارایی‌ها هجوم برد. او در بین ماتیاس دلیخت و اریک دایر توپ را حفظ کرد تا اینکه به نویر رسید. در حالی‌که دروازه‌بان بایرن از دروازه خارج شده بود، ششکو تصمیم گرفت توپ را به شکل چیپ از بالای سر او رد و بازی را مساوی کند اما نویر به زیبایی هر چه تمام‌تر ضربه ششکو را در دو ضرب نصیب خود کرد.

1994453

در ادامه با اینکه لایپزیش توانست بازی را مساوی کند، اما هری کین در دقایق پایانی گل برتری را زد و تیم توخل با پیروزی ۲-۱ کمی از شرایط وخیم این روزهایش را بهبود داد.

نویر در کلین‌شیت ناکام ماند اما با سیو بهترین موقعیت لایپزیش در این بازی نشان داد که برخلاف ناکامی در بازی‌های اخیر همچنان آمادگی‌اش را حفظ کرده و آماده همراهی بایرن در بازی‌های باقی مانده فصل و در ادامه حضور در تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ است.

دیدگاه‌ها