کد خبر : 2004514 | 05 اسفند 1402 ساعت 23:36 | 22.6K بازدید | 14 دیدگاه

هری‌کین به تنظیمات کارخانه برگشت! (عکس)

بعد از سه بازی ناکامی در گلزنی برای بایرن، هری کین امشب مقابل لایپزیش دبل کرد.

هری‌کین به تنظیمات کارخانه برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن میزبان لایپزیش بود و موفق شد با نتیجه 2-1 این تیم را شکست دهد. هر دو گل این بازی را برای بایرن هری کین به ثمر رساند. 

1994461

گل اول این تیم در دقیقه 56 به ثمر رسید جایی که شاگردان توخل روی یک حرکت خوب و حرکت خوب از خط دفاع به حمله توسط جمال موسیالا و رافائل گوئیریرو توانستند هری کین را در نهایت در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ کنند و این ستاره هم با یک ضربه دقیق پای چپ از کنار دست دروازه‌بان توپ را به سمت راست دروازه فرستاد. 

1994459

بایرن گل تساوی را در دقیقه 70 توسط بنجامین سسک دریافت کرد و بازی بعد از این گل پایاپای دنبال شد و می‌رفت با تساوی به اتمام برسد و بحران توخل عمیق‌تر شود که هری کین در موقعیتی کاملا مشابه با گل اولش این بار توسط اریک ماکسیم چوپوموتینگ در محوطه جریمه صاحب توپ شد و باز هم از سمت چپ محوطه جریمه با همان پای چپ کنج سمت راست دروازه را هدف گرفت و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا بایرن را از روند اسفبار شکست‌های پیاپی خارج کند.

شاگردان توماس توخل سه بازی پشت سرهم قبل از این دیدار را در تمامی رقابت‌ها مقابل لورکوزن، لاتزیو و بوخوم شکست خوردند. هری کین هم در این سه شکست با نمایشی ضعیف و محو از جریان بازی، موفق به گلزنی نشده بود. این تیم با شکست در بازی رفت چمپیونزلیگ مقابل لاتزیو، در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفته است و قبل‌تر هم از جام حذفی آلمان کنار رفته بود. با این وجود، شاگردان توخل موفق شدند بازی امشب را با انگیزه در دقایق پایانی به اتمام برسانند و هری کین هم موفق شد دوباره شروع به گلزنی بکند.
این تیم حالا باید آماده دیدار برگشت با لاتزیو شود، جایی که باید مهمترین بازی فصل را برای داشتن شانس برای فتح یک جام در پایان فصل زنده نگه دارند.

دیدگاه‌ها