کد خبر : 2004518 | 05 اسفند 1402 ساعت 23:56 | 27.4K بازدید | 20 دیدگاه

تکرار اتفاق ایران- ژاپن برای حاج‌صفی

کاپیتان تیم ملی ایران در دیدار آ ا ک مقابل لامیا نظاره‌گر پیروزی تیمش بود.

تکرار اتفاق ایران- ژاپن برای حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان، آ ا ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آتاناسیوس دیاکوس مقابل لامیا رده ششمی قرار گرفت.

احسان حاج‌صفی که پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و بازگشت به یونان، در دیدار هفته گذشته آ ا ک آتن مقابل کیفیسیاس حضور کامل در زمین داشت و برای نخستین بار در پست دفاع میانی به کار گرفته شد، در جدال با لامیا روی نیمکت نشست.

کاپیتان تیم ملی ایران که در این فصل هفت بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده، در دیدار خارج از خانه مقابل لامیا و شب پیروزی آ ا ک آتن، تا پایان روی نیمکت بود و مثل دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن، فرصت بازی برای تیمش را به دست نیاورد.

1994464

تیم فوتبال آ ا ک آتن  در ادامه روند شکست ناپذیری خود در سوپر لیگ یونان، امشب موفق به کسب پیروزی با نتیجه سه بر یک مقابل لامیا شد تا 55 امتیازی شود و جایگاهش در صدر جدول این رقابت‌ها را تثبیت کند.

یاران حاج صفی که در این فصل فقط یک شکست داشتند، با 16 پیروزی و هفت مساوی در این فصل، صعودشان به مرحله نهایی پلی‌آف سوپر لیگ یونان را قطعی کردند و شانس اول قهرمانی هستند.

دیدگاه‌ها