کد خبر : 2004519 | 06 اسفند 1402 ساعت 00:03 | 10.5K بازدید | 10 دیدگاه

ریچارد کیز:

مدافع یونایتد باید قبل از زدن گل اخراج می‌شد!

ریچارد کیز، خبرنگار بی بی سی، می‌گوید داور بازی یونایتد-فولام به خاطر اخراج نکردن هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد، اشتباه کرده است.

مدافع یونایتد باید قبل از زدن گل اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه 2-1 مقابل فولام شکست خورد. تک گل یونایتد را هری مگوایر در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند که اول بازی را به تساوی کشید اما یونایتد در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم را روی ضربه الکس ایووبی دریافت کرد تا نهایتا بازی را واگذار کند.

ریچارد کیز معتقد است که مگوایر باید در اوایل مسابقه به دلیل خطای بد روی ساسا لوکیچ کارت قرمز می‌گرفت. او بعد از این بازی در شبکه ایکس خود نوشت: "مگوایر در نهایت گل مساوی را زد. او حتی نباید در نیمه دوم در زمین حضور می‌داشت. واقعا VAR وقت تلف کردن است."

1994334

مگوایر در نیمه اول با خطا روی مچ پای لوکیچ رفت و مایکل اولیور این خطا را تنها شایسته یک کارت زرد دانست. این اتفاق تنها چند روز پس از آن می‌افتد که کیز گفته بود داوران اتاق VAR از مایکل اولیور زمانی که به عنوان سرداور در زمین حضور دارد می‌ترسند و با تصمیماتش مخالفت نمی‌کنند.

الیور در جریان پیروزی 4-1 لیورپول مقابل برنتفورد حاشیه ساز شد. او در یک تصمیم بحث برانگیز خطای اندی رابرتسون روی ایوان تونی را درون محوطه لیورپول پنالتی تشخیص نداد و داوران اتاق VAr هم او را برای بررسی صحنه صدا نکردند.
کیز بعد از آن بازی نوشته بود: "چه اتفاقی برای VAR افتاده است؟ دیوید کوت [داور VAR] دهانش را بست زیرا می‌دانست که الیور مغرورتر از آن است که اشتباهش را با تذکر توسط یک مقام پست‌تر از خودش بپذیرد. در اتاق VAR از الیور می‌ترسند، بنابراین از تصمیم درست عقب‌نشینی می‌کنند."

دیدگاه‌ها