کد خبر : 2004522 | 06 اسفند 1402 ساعت 00:15 | 53.5K بازدید | 40 دیدگاه

خیانت ستاره رئال به بلینگام: دی‌بروینه بهتر است!

آنتونی رودیگر معتقد است کوین دی‌بروینه در حال حاضر بازیکن بهتری از جود بلینگام است.

خیانت ستاره رئال به بلینگام: دی‌بروینه بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی رودیگر پس از اینکه در سال ۲۰۲۲ به رئال مادرید پیوست، به یکی از مدافعان اصلی ترکیب سفیدپوشان تبدیل شده است. او علاوه‌بر کیفیت فنی، رابطه خوبی هم با بازیکنان دارد و هم‌تیمی‌هایش از او به‌‌عنوان فردی شوخ که روحیه تیم را بالا می‌برد، نام برده‌اند.

جود بلینگام که در تابستان ۲۰۲۳ به رئال مادرید پیوست هم در پاسخ به سوالی درباره بهترین دوستانش در ترکیب گفت: «در رئال همه با همدیگر دوست هستند و همه رابطه خوبی داریم. نمی‌توان فقط چند نفر را انتخاب کرد اما بازیکنی که با همه بازیکنان رفتار خوبی دارد و با همه شوخی می‌کند، رودیگر است.»

بلینگام در این فصل رئال مادرید عملکردی فوق‌العاده داشته و برخی حتی معتقدند در صورت پیوستن کیلیان امباپه به رئال، او زیر سایه ستاره انگلیسی قرار خواهد گرفت.

1994469

با این حال هم رابطه خوب رودیگر و بلینگام و هم کیفیت فنی عالی هافبک رئالی‌ها، باعث نشده که مدافع آلمانی او را بالاتر از کوین دی‌بروینه قرار دهد. رودیگر در مصاحبه‌ای در پاسخ به سوال «اگر بخواهی بین پدری، بلینگام و دی‌بروینه، رتبه‌بندی کنی، آنها را چگونه در رده اول، دوم و سوم قرار می‌دهی»، گفت:«سوم پدری، دوم بلینگام و اول دی‌بروینه.»

1994468

رودیگر درباره دلیل انتخابش گفت: «جود واقعاً فوق‌العاده است و کیفیت بالایی دارد. او گل‌های زیادی به ثمر رسانده و مطمئنم در ادامه فصل و فصل بعد هم همینطور خواهد بود اما معتقدم او هنوز بازیکن جوانی است و می‌تواند خود را ارتقا دهد. دی‌بروینه سطح بسیار بالایی دارد و یک بازیکن باتجربه است. بلینگام فقط ۲۰ سال دارد و شک ندارم اگر همینطور بماند به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد.»

دیدگاه‌ها