کد خبر : 2004559 | 06 اسفند 1402 ساعت 07:12 | 45.8K بازدید | 6 دیدگاه

ادای عجیب ستاره لورکوزن!

احمقانه‌ترین شادی بعد از گل فصل! (عکس)

گرانیت ژاکا، ستاره لورکوزن، بعد از گلزنی مقابل ماینتس برای شادی بعد از گلش ادای مصدومیت درآورد.

احمقانه‌ترین شادی بعد از گل فصل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن با نتیجه 2-1 ماینتس را در خانه شکست داد و صدرنشینی خود را در بوندسلیگا محکم‌تر کرد. گرانیت ژاکا در دقیقه 3 از گوشه سمت چپ محوطه جریمه گلزنی کرد تا بایر پیش بیفتد.

ستاره سوئیسی برای جشن گرفتن اولین گل خود در لباس بایر با حداکثر سرعت دوید. و ناگهان با چهره‌ای شوک زده ایستاد و ران خود را گرفت و صورتش را در هم کشید. نگرانی روی نیمکت بایر مشهود بود و فیزیوها بلافاصله به میدان رفتند. تنها سرمربی تیم ژابی آلونسو (42) آرام بود.

1994529

اما تیم پزشکی به سرعت آرام شد؛ ژاکا خندید، به نظر می‌رسد دردی وجود نداشته و این بازیکن داشته نقش بازی می‌کرده است.

این شادی بعد از گل برای مدت طولانی برنامه‌ریزی شده بود. "ادا دربیاور" نام شادی بعد از گلی است که می‌توان آن را در مجموعه بازی‌های ویدیویی فیفا هم انجام داد. افراد دیگری چون تاکفوسا کوبو (رئال سوسیداد) و آنتونیو رودیگر (رئال مادرید) هم قبلا این کار را انجام داده‌اند. در طول تمرینات با بایر، ژاکا قبلا این کار را انجام داده بود. او می‌گوید: "این شادی از هفته‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود. 

فکر کنم فیزیوتراپ تیم خیلی عصبانی شد. بعد از 9 ماه، مردم باید من را بشناسند. من آدمی هستم که دوست دارم تفریح کنم. این اولین اقدام من هم نبود. من این کار را بیشتر در تمرین انجام می‌دهم."

1994530

ژابی آلونسو در این باره گفت: "اولین بار با دیدن این کارش در تمرین بسیار عصبی شدم. اما عصر جمعه در جریان بازی با ماینتس می‌دانستم که این یک ادا است! وقتی فیزیوها هول شدند، گفتم همه چیز خوب است، آرام باشید. "

البته ژاکا در پایان بازی واقعا از یک خطای بد جان سالم به در برد. در دقیقه 80، این هافبک با خطای شدید جسیک انگانکام از ماینتس مواجه شد. بازیکن ماینتس از پشت به ساق پا به ژاکا زد و کارت قرمز گرفت. بعد از این خطا ژاکا فقط برای مدت کوتاهی لنگید و توانست به بازی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها