کد خبر : 2004606 | 06 اسفند 1402 ساعت 13:21 | 65.7K بازدید | 16 دیدگاه

کیلیان زیر گیوتین!

رفراندوم علیه امباپه: رای نهایی پارک‌دوپرنس

کیلیان امباپه امشب برای اولین‌بار پس از اعلام جدایی از پی اس جی در پاریس به میدان می‌رود. دیداری که تاریخی خواهد شد.

رفراندوم علیه امباپه: رای نهایی پارک‌دوپرنس

به گزارش "ورزش سه"، پارک دو پرنس امروز از ساعت 19.35 حکم خود را علیه کیلیان امباپه صادر می‌کند. بازی برابر رن اولین دیداری خواهد بود که ملی پوش فرانسوی در آن با هواداران خودی رو در رو می‌شود و همه بی‌تابیم تا ببینیم هواداران پاریسی چگونه به جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه واکنش نشان خواهند داد. ستاره‌ای که فصل آینده در پایتخت فرانسه به فوتبالش ادامه نخواهد داد.

وقتی امباپه اعلام کرد که در پایان فصل از پی اس جی خواهد رفت، خبر مثل بمب در رسانه‌های دنیا پیچید. او سپس برای پی اس جی در زمین نانت به میدان رفت و گلزنی هم کرد ولی امروز باید برابر هواداران پاریسی به میدان برود.

1993730

تنها یک‌بار سابقه سوت زدن علیه امباپه در پارک دو پرنس و در 14 آگوست 2021 وجود دارد. در آن زمان این مهاجم می‌خواست به رئال مادرید برود، اما پاری سن ژرمن پیشنهاد تیم مادریدی را رد کرد و کیلیان در پاریس ماند. در آن مسابقه که با نتیجه 4-2 به سود شاگردان پوچتینو به پایان رسید، درست زمانی که نام او روی تابلوی الکترونیکی ورزشگاه آمد، سوت‌های اعتراضی سر داده شد.

سوت‌ها ولی در عرض چند هفته ناپدید شدند و امباپه تبدیل به اسطوره پاری سن ژرمن شد و همه رکوردها را شکست و در می 2022 برای دو فصل با گزینه یک فصل دیگر تمدید کرد اما مهاجم در ژوئن 2023 حاضر به فعال کردن بند تمدید تا 2025 نشد. 

وضعیت اکنون بسیار متفاوت است، زیرا او رسما تایید کرده است که در پایان فصل می‌رود و اولتراهای پاری سن ژرمن با هیچ کس دوستی ندارند، همانطور که قبلاً در مورد مسی و نیمار دیده شده بود، آنها سال گذشته وقتی پاریس از لیگ قهرمانان حذف شد، هفته‌ها علیه‌شان سوت زده شد.

1993288

با این حال به نظر می‌رسد نباید انتظار استقبال خصمانه از امباپه در پارک دو پرنس را داشت. رفتن او یک راز آشکار بود و اگرچه او پولی در خزانه سازمان پاریسی باقی نمی‌گذارد، اکثر هواداران او را می‌پرستند. 

شنبه گذشته، ستاره اهل باندی، در نانت، پیراهن خود را به یکی از بیش از 1000 هواداری که به لابوژوار رفتند، داد، بنابراین اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، او امشب هو نخواهد شد. در واقع حتی ادای احترامی به امباپه در پایان فصل در حال بررسی است تا از خدمات هفت ساله او به بهترین شکل قدردانی شود.

1993324

پی اس جی و کیلیان امباپه در حال همکاری برای اعلام خروج دوستانه در لحظه‌ای دقیق از فصل هستند. مطمئناً زمانی که پی اس جی کار خود را در لیگ قهرمانان به پایان برساند، بهترین زمان برای اعلام رسمی جدایی خواهد بود. شرایط جدایی او نیز در حال بررسی است. او بخشی از پاداش وفاداری خود را دریافت نمی‌کند و شاید هم درصدی از پاداش انتقالش به رئال را نیز به پی اس جی بدهد.

با همه این اوصاف، پارک دو پرنس امروز در رفراندومی 45 هزار نفره، حکم نهایی خود در مورد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه را صادر می‌کند. تشویق یا سوت‌های ممتد؟

دیدگاه‌ها