کد خبر : 2004614 | 06 اسفند 1402 ساعت 13:52 | 52.8K بازدید | 12 دیدگاه

هو شدن ایلایش موریبا

بارسلونا به پدیده سابقش رحم نکرد

دیروز ایلایش موریبا در مونتجوئیک بارها توسط هواداران بارسا هو شد تا مشخص شود هرگز او را به‌خاطر حرکت سه سال پیش نبخشیده‌اند.

بارسلونا به پدیده سابقش رحم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، موریبا پس از 11 سال حضور در آکادمی باشگاه بارسلونا در ژانویه 2021 به تیم اول راه پیدا کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با این تیم تمدید نکند. 

1994607

بارسلونا نیز تصمیم گرفت درباره از دست دادن او به‌صورت رایگان در سال آینده ریسک نکرده و این بازیکن 18 ساله را در روز پایانی نقل و انتقالات تابستان 2021 با مبلغ 16 میلیون یورو به لایپزیش بفروشد. او سپس مدعی شد که پس از دریافت پیام‌های سرشار از نفرت از این تیم جدا شده است.

موریبا در لایپزیش روزهای خوبی نداشت و به والنسیا قرض داده شد. والنسیا برای جذب دائمی او متقاعد نشد و او این روزها قرضی برای ختافه توپ می‌زند و دیشب برابر بارسلونا در مونتجوئیک به میدان رفت.

1994606

در دیداری که ختافه با چهار گل شکست خورد، موریبا جز یکی دو حرکت مثبت نتوانست کار خاصی انجام دهد و چند بار نیز توسط هواداران بارسلونا هو شد. سوت‌های اعتراضی به محض پا به توپ شدن او نشان می‌داد که بارسا او را نبخشیده است. پدیده‌ای که اگر صبوری می‌کرد، شاید الان مثل بسیاری دیگر از جوانان بارسا جایگاه خوبی در تیم داشت.

دیدگاه‌ها