کد خبر : 2004647 | 06 اسفند 1402 ساعت 16:36 | 58.4K بازدید | 63 دیدگاه

قاب مشترک آبی‌ها و تی‌تی‌ها:

تراکتوری‌ها این ورژن از ارسلان را می‌خواهند (عکس)

ارسلان مطهری با سابقه 1 گل و 3 پاس گل با پیراهن استقلال مقابل تراکتور به این تیم پیوست.

تراکتوری‌ها این ورژن از ارسلان را می‌خواهند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری رسما به تراکتور پیوست و پس از پنج فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد، او در دوران حضور در استقلال یک گل و سه پاس گل مقابل تیم حال حاضر خود ثبت کرده است.

مطهری که در سال‌های نه چندان دور سابقه حضور در تراکتور را داشته 18 بازی برای این تیم انجام داد اما موفق به گلزنی برای آنها نشد و پس از چندین بازی نیمکت‌نشینی و سکونشینی استقلال را ترک کرد تا در تراکتور فرصت حضور مجدد در ترکیب را پیدا کند.

1994698

لیگ برتر 1400-1401 بهرین عملکرد مطهری با پیراهن استقلال مقابل تراکتور بود و ضربه سر 3 امتیازی او 3 امتیاز برای آبی‌ها به همراه داشت و در هفته سوم سومین پیروزی متوالی فصل را برای استقلال به ارمغان آورد، ارسال از نقطه کرنر و پاس پشت پا یزدانی در شرایط سخت با ضربه سر و پرش عجیب ارسلان همراه شد و استقلالی‌ها با همین گل به پیروزی دست پیدا کردند، تراکتوری‌ها امیدوار خواهند بود که ارسلان مطهری به دورانی بازگردد که از موقعیت‌های سخت و دشوار گل‌ می‌ساخت و بازیکنی را در ترکیب داشته باشند که علاوه بر حضور پررنگ در پرس و تاکتیک تیمی درون محوطه جریمه هم یک قاتل بی‌رحم باشد.

ویدئو: 240774


این تصویر پررنگ‌ترین خاطره مشترک آبی‌ها و تی‌تی‌ها از ارسلان مطهری است، مطهری در فصول گذشته چندین مرتبه در آستانه خروج از استقلال قرار گرفت و سرانجام در 6 اسفند 1402 به دوران حضور خود در استقلال خاتمه داد.

مطهری در تراکتور به نسبت کار سخت‌تری از استقلال دارد و با حضور رحمان جعفری و مهدی عبدی کار ساده‌ای برای رسیدن به ترکیب اصلی تراکتور ندارد اما با توجه به انگیزه‌های بالایی که برای اثبات شایستگی‌های خود دارد می‌تواند روزهای متفاوتی را نسبت به مدت اخیر رقم بزند.

دیدگاه‌ها