کد خبر : 2004649 | 06 اسفند 1402 ساعت 16:44 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

جهانبخش منتظر فرصت برای جبران

ملی پوش ایرانی فاینورد روی نیمکت تیمش مقابل آلمره سیتی حضور دارد.

جهانبخش منتظر فرصت برای جبران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران)، یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند را در ورزشگاه یانمار مقابل تیم رده دهمی آلمره سیتی برگزار می‌کند.

علیرضا جهانبخش که سه شب قبل در مسابقه برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در دقیقه 120 مقابل آ. اس. رم به میدان رفت تا در ضربات پنالتی تیمش را برای رسیدن به پیروزی کمک کند و البته پنالتی سوم را از دست داد، امروز جزء نفرات ذخیره در مسابقه لیگ هلند برابر آلمره سیتی دیده می‌شود.

ملی پوش ایرانی فاینورد در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند 9 بازی انجام داده که هنوز موفق به گلزنی نشده، اما یک پاس گل داشته که امیدوار است امروز با حضور تعویضی برابر آلمره سیتی بتواند آمارش را بهبود ببخشد و اشتباهش در از دست دادن پنالتی برابر رم را جبران کند.

جهانبخش پس از جام ملت‌های آسیا که 6 بار به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در یک مسابقه لیگ اردیویسه مقابل اسپارتا روتردام حضور تعویضی در زمین داشت که امروز هم احتمالا به عنوان یار جانشین به زمین برود.

تیم فوتبال فاینورد با یک بازی کمتر نسبت به آیندهوون صدرنشین و 13 امتیاز پایین‌تر، در جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند قرار گرفته است.

1994699

دیدگاه‌ها