کد خبر : 2004659 | 06 اسفند 1402 ساعت 17:45 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

برد شماره ۱۹: این تیم مدعی اول قهرمانی است

سیزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی فولاد سیرجان ایرانیان برابر شهرداری گنبد به پایان رسید.

برد شماره ۱۹: این تیم مدعی اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد در سالن گهر روش به مصاف هم رفتند و فولاد سه بر صفر حریف را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 12 به پیروزی رسیدند تا نوزدهمین برد خود را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

فولاد با 19 برد و 55 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شهرداری گنبد با 7 برد و 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

دور رفت این دیدار هم با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسیده بود. حاج محمدعلی صباغ به عنوان نماینده سازمان لیگ و حمید راهجردیان به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه یک ساعت و چهارده دقیقه‌ای حضور داشتند. علیرضا قریب داور اول و جواد مرآتی داور دوم این دیدار بودند که سه هزار تماشاگر داشت.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته گیتی‌پسند در سالن مخابرات میزبان هورسان رامسر بود و سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان عقیلی در گیتی‌پسند با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 22 حریف را شکست دادند تا چهاردهمین برد خود در لیگ برتر را به دست آورند.

گیتی‌پسند با 14 پیروزی و 43 امتیاز فعلا راهی جایگاه دوم جدول خواهد شد تا پایان مسابقات رده نهایی تیم‌ها را مشخص کند. شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان هم با 10 برد و 27 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی خواهند ماند تا رتبه نهایی‌شان با پایان مسابقات امروز مشخص شود.

خلیل یگانه مجد نماینده سازمان لیگ، علی یاوری ناظر فنی و داوری، ابراهیم فیروزی داور اول و محمد وحید مهرپور داور دوم این مسابقه بودند. آرمین رنجبر از تیم گیتی‌پسند  و محسن سفیدابی بازیکن هورسان در ست دوم کارت زرد گرفتند. این دیدار یک ساعت و ۲۵ دقیقه طول کشید و 700 تماشاگر داشت.

دیدگاه‌ها