کد خبر : 2004663 | 06 اسفند 1402 ساعت 18:03 | 22K بازدید | 22 دیدگاه

حزباوی در قلب دفاع، اکرم عفیف نیست!

مدافع ایرانی السد یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل الوکره است.

حزباوی در قلب دفاع، اکرم عفیف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی در آخرین مسابقه رسمی السد که قبل از جام ملت‌های آسیا در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر مقابل ام صلال برگزار شد، به دلیل چهار کارته بودن و محرومیت حضور نداشت، اما در دیدار حساس امشب برابر الوکره به فهرست نفرات تیمش بازگشته است.

تیم فوتبال السد که محمدامین حزباوی را پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت دوباره در دسترس دارد، از ساعت 18:30 امشب (به وقت ایران) در حساس‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر در استادیوم الجنوب به مصاف تیم رده دومی الوکره خواهد رفت.

این مدافع 20 ساله ایرانی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر در 10 مسابقه از 12 بازی تیمش حضور داشته و یک گل هم به ثمر رسانده، دوباره به فهرست و ترکیب اصلی السد بازگشته و در خط دفاعی مقابل الوکره حضور دارد.

1994721

اکرم عفیف، ستاره جام ملت‌های آسیا که نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی قطر در این رقابت‌ها داشت و عنوان آقای گلی و بهترین بازیکنی را هم به دست آورد، در ترکیب السد دیده نمی‌شود و کارش را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

تیم فوتبال السد که در این فصل 10 پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشته، در حال حاضر با داشتن 31 امتیاز صدرنشین لیگ ستارگان قطر است و فاصله چهار امتیازی با الوکره رده دومی دارد.

دیدگاه‌ها