کد خبر : 2004672 | 06 اسفند 1402 ساعت 18:40 | 286K بازدید | 137 دیدگاه

تاریخ برای دومین بار تکرار شد؛

مدال شیرین ایران از جام جهانی با 6 گل پوشکاش!

ملی‌پوشان ساحلی ایران با پیروزی پُر گل مقابل بلاروس به مقام سوم جام جهانی رسیدند.

مدال شیرین ایران از جام جهانی با 6 گل پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب 7 امتیاز و صدرنشینی در دور گروهی جام جهانی 2024 به مرحله یک چهارم نهایی رسید و پس از آن هم امارات میزبان را از پیش رو برداشت تا شانس صعودش به فینال را بیشتر از قبل کند، اما آنها دیروز در رقابتی نزدیک برابر برزیل نتوانستند بردهای خود را ادامه بدهند و با نتیجه سه بر دو مقابل بهترین تیم دنیا شکست خوردند تا امروز در مسابقه رده‌بندی به مصاف بلاروس بروند.

ساحلی بازان ایران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه دی‌3 امارات در مسابقه رده بندی جام جهانی مقابل تیم ملی بلاروس قرار گرفتند که توانستند خیلی زود از حریف‌شان پیش بیفتند.

ویدئو: 325676

حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده پنج بازیکن آغاز کننده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل بلاروس بودند که در لحظات ابتدایی بازی یک سوپر گل به ثمر رساندند.

در شرایطی که فقط یک دقیقه و 10 ثانیه از بازی گذشته بود، پاس حمید بهزادپور به سمت راست زمین را امیرحسین اکبری با بلند کردن توپ از روی زمین و یک قیچی برگردان استثنایی از میانه زمین تبدیل به گل کرد و ایران را خیلی زود از بلاروس پیش انداخت.

1994743

کمتر از دو دقیقه‌ی بعد صحنه گل دوباره تکرار شد و این بار بهزادپور که از دروازه جلو آمده بود، پس از مهار سینه و سه روپایی، با پاس بلند توپ را به موحد محمدپور رساند تا این بازیکن هم با قیچی برگردان فوق‌العاده دروازه بلاروس را برای دومین بار باز کند و تیم ملی ساحلی ایران را با نتیجه دو بر صفر پیش بیاندازد.

وقت اول بازی با برتری دو بر صفر شاگردان نادری به پایان رسید، اما در حالی که حدود یک دقیقه از شروع تایم دوم سپری شده بود، پاس اشتباه گلر بلاروس را محمد محمدپور با ضربه سر به محمد مرادی رساند تا این بازیکن که در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل بخاطر محرومیت حضور نداشت، این بار با قیچی برگردان استثنایی گل سوم را بزند.

1994742

هنوز 20 ثانیه از گل سوم ایران نگذشته بود که بازهم حمید بهزادپور در نقش سازنده گل ظاهر شد و سومین پاس گلش را در شرایطی به ثبت رساند که ارسال او برای رضا امیری را این بازیکن مثل سه گلِ قبلی، با قیچی برگردان چشم‌نواز به تور دروازه بلاروس چسباند تا خیال همه را راحت کند.

در حالی که 4 دقیقه و 53 ثانیه به پایان وقت دوم باقی مانده بود، نوبت گلزنی به محمد معصومی‌زاده رسید تا برخلاف چهار برگردان و گل‌های قبلی، این بار از روی ضربه ایستگاهی در میانه زمین، با شوت محکم و پرقدرت گلزنی کند.

1994740

اشتباه بازیکنان بلاروس در فاصله سه دقیقه مانده تا پایان مسابقه کاری کرد تا محمدعلی مختاری توپ‌ربایی کند و ضدحمله ترتیب بدهد و ششمین گل را در موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

با وجود اینکه 6 ثانیه از گل ششم گذشته بود، بلاروس صاحب یک موقعیت عالی با ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک با دروازه ایران شد و میکیتا چایکوسکی توانست گل اول را با عبور دادن توپ از کنار پای سعید میرجلیلی به ثمر رساند.

1994741

پیروزی 6 بر یک ستاره‌های ساحلی فوتبال ایران مقابل بلاروس تا پایان مسابقه حفظ شد تا شاگردان نادری به مقام سوم در جام جهانی 2024 امارات دست پیدا کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از این فقط یک مقام سومی در تاریخ جام‌های جهانی در سال 2017 داشت که این بار هم با عبور از سد بلاروس توانست به مدال برنز برسد.

دیدگاه‌ها