کد خبر : 2004698 | 06 اسفند 1402 ساعت 20:13 | 35K بازدید | 12 دیدگاه

فرار جهانبخش از خاطره تلخ با ساخت گل

فاینورد با نمایش موثر بازیکن ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر آلمره سیتی شد.

فرار جهانبخش از خاطره تلخ با ساخت گل

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را مثل دیدارهای قبل دور از ترکیب و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یانمار به مصاف آلمره سیتی رده دهمی رفت.

یاران جهانبخش که طی سه هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند به پیروزی رسیده بودند، امروز در آستانه تساوی در زمین آلمره سیتی قرار داشتند ولی پس از تعویض‌هایی که آرنه اسلوت انجام داد و علیرضا جهانبخش به زمین آمد، روند این تیم هجومی شد و به برتری دست پیدا کردند.

1994821

جهانبخش در دقیقه 69 همراه با آیاسه اوئدا، ستاره ملی‌پوش ژاپنی وارد زمین شدند که دو دقیقه بعد از آن، فاینورد توانست با ضربه تماشایی یانکوبا مینته به گل اول دست پیدا کند.

در حالی که بازی با همین یک گل رو به پایان بود، مینته در سمت راست محوطه جریمه علیرضا جهانبخش را راه انداخت که ضربه او بلاک شد و به جناح مخالف رفت تا در نهایت روی پای کالوین استنگز تعویضی و ضربه تمام کننده مینته، فاینورد دومین گل را بزند.

1994823

تیم فوتبال فاینورد با نمایش موثر جهانبخش توانست به پیروزی 2 بر صفر مقابل آلمره سیتی دست پیدا کند تا 55 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده دوم جدول لیگ اردیویسه هلند، فاصله 10 امتیازی با آیندهوون صدرنشین را نگه دارد.

علیرضا جهانبخش پس از هدر دادن پنالتی در دیدار اخیرشان در لیگ اروپا مقابل رم، امروز نمایش موثری برای برد تیمش برابر آلمره سیتی داشت و دهمین بازی فصل خود را در لیگ هلند انجام داد.

دیدگاه‌ها