کد خبر : 2004702 | 07 اسفند 1402 ساعت 02:45 | 30.8K بازدید | 24 دیدگاه

جانشین فرگوسن در صدر

بازنده‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر کیست

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی فهرستی از مربیانی که در تاریخ لیگ برتر انگلیس بیشترین شکست را متحمل شده‌اند، منتشر کرد.

بازنده‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر کیست

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس اسکاتلندی، سرمربی کنونی وستهم که پیش از این در منچستر یونایتد به‌عنوان جانشین الکس فرگوسن افسانه‌ای انتخاب شده بود، با ۲۴۱ بازی در صدر فهرست مربیانی قرار دارد که بیشترین باخت را در تاریخ لیگ برتر متحمل شده‌اند. مویس ۶۸۲ بازی را در لیگ برتر انگلیس رهبری کرده و در این رقابت‌ها تنها ۳۸.۹ درصد پیروزی ثبت کرده است.

در جایگاه دوم، هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام هاتسپر، با ۲۳۸ بازی قرار دارد. او پیش از آغاز این فصل در رتبه اول حضور داشت.

1856713

سم آلاردایس، سرمربی سابق تیم‌های ساندرلند، کریستال پالاس، اورتون، نیوکسل یونایتد و لیدز یونایتد با ۲۱۷ باخت در جایگاه سوم قرار گرفته است‌.
استیو بروس، سرمربی سابق ویگان، در ۴۷۶ بازی لیگ برتر انگلیس، ۲۱۱ بار شکست خورده و چهارمین مربی بازنده لیگ برتر است.

1666989

مارک هیوز ولزی، سرمربی سابق منچسترسیتی، با ۱۸۱ باخت در ۴۶۶ بازی، پنجمین مربی‌ای است که بیشترین شکست را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرده است.

روی هاجسون کهنه‌کار با ۱۷۷ بازی در رده ششم است و پس از آن آرسن ونگر فرانسوی، مربی سابق آرسنال به مدت ۲۲ سال، با ۱۵۳ بازی در رده بعدی ایستاده است. آلن پاردو، سرمربی سابق کریستال پالاس و وستهام، در ۳۲۰ دیدار، ۱۴۳ بار شکست خورده و هشتمین مربی با بیشترین شکست در تاریخ لیگ است.

1908710

شان دایش، سرمربی سابق اورتون، با ۱۳۶ شکست در ۳۰۲ مسابقه در رده نهم قرار دارد.
در رده دهم هم آلن کربیشلی، سرمربی سابق چارلتون و وستهم با ۱۳۵ باخت قرار دارد.

دیدگاه‌ها