کد خبر : 2004706 | 07 اسفند 1402 ساعت 03:00 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

نبرد ستارگان ایرانی لیگ بلژیک، به ضرر اللهیار تمام شد

روز خاموش صیادمنش و ظهیرالاسلام در قلب اروپا

اللهیار صیادمنش و کاوه ظهیرالاسلام ۲ مهاجم ایرانی شاغل در لیگ بلژیک نتوانستند برای تیمشان عملکرد خاصی داشته باشند.

روز خاموش صیادمنش و ظهیرالاسلام در قلب اروپا

به گزارش ورزش سه، شب گذشته از هفته بیست و هفتم لیگ بلژیک سنت‌رویدن و وسترلو به مصاف یکدیگر رفته بودند و این یک جدال قابل توجه برای نسل جدید فوتبال ایران بود.

در یک سمت اللهیار صیادمنش به عنوان وینگر چپ وسترلو برای چهارمین بار از زمان پیوستنش به این تیم در ترکیب اولیه قرار گرفت و کاوه ظهیرالاسلام مهاجم ایرانی آمریکایی و جوان سنت ترویدن به مانند همیشه مهاجم اصلی این تیم بود.

این دیدار از همان شروع روندی پایاپایی داشت و از آنجا که هر دو تیم در رتبه‌های میانی جدول همسایه هستند این انتظار بود که شاهد نبردی برابر باشیم؛ در دقیقه سی و سوم اللهیار صیادمنش روی کرنر ارسال شده این فرصت را داشت تا دروازه سنت‌ترویدن را باز کند اما پس از دست رفتن این موقعیت، تیم میزبان از فاز تدافعی به فاز تهاجمی تغییر روش داد و روی یک ضد حمله، توپ به ایتو هافبک ژاپنی این تیم رسید و او نیز به سادگی دروازه تیم اللهیار را باز کرد.

این دیدار برای فوتبال آسیا نیز یک نبرد قابل توجه بود. باس مدافع جوان تیم ملی استرالیا همراه اللهیار بود و سوزوکی گلر تیم ملی ژاپن هم در تیم سنت‌ترویدن دروازه‌بان تیم ظهیرالاسلام بود.

پس از آن اتفاق خاصی از سمت دو مهاجم این تیم شاهد نبودیم و اللهیار در دقیقه ۶۱ و کاوه در دقیقه ۷۱ از زمین بازی خارج شدند؛ اللهیار در طول ۶۱ دقیقه حضورش ۷۱ درصد پاس صحیح و ۳ دوئل صحیح از ۵ دوئل داشت و در طرف مقابل ظهیرالاسلام ۲۱ درصد پاس صحیح و ۴ دوئل صحیح داشت.

در نهایت هیچ تغییری در نتیجه به وجود نیامد تا بدین ترتیب سنت‌ترویدن با کسب ۳ امتیاز این بازی، با ۳۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی بماند و وسترلو هم با ۲۹ امتیاز کماکان بدون هیچ تغییری در رتبه دهم جدول بایستد.

دیدگاه‌ها