کد خبر : 2004709 | 06 اسفند 1402 ساعت 21:06 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

فرانچسکو کالزونا:

قهرمان نشدن در آفریقا اوسیمن را افسرده کرد!

فرانچسکو کالزونا، سرمربی ناپولی، می‌گوید که ویکتور اوسیمن پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا به باشگاه از نظر روحی ویران شده است.

قهرمان نشدن در آفریقا اوسیمن را افسرده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در ادامه روند فاجعه بارش در دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته در سری آ، این هفته با کالیاری به تساوی 1-1 رسید و در پایان هفته بیست و پنجم سری آ رده نهم جدول قرار دارد.

ملی پوش نیجریه‌ای در دو بازی تحت هدایت کالزونا دو گل به ثمر رسانده است. او که اولین بازی خود را در سطح باشگاهی در سال 2024 چهارشنبه گذشته مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد، هم در آن بازی و هم در دیدار امشب مقابل کالیاری، با زدن یک گل زمینه ساز تساوی 1-1 تیمش شد.

او امروز در نیمه دوم بازی و در دقیقه 85 تعویض شد. کالزونا در مورد اوسیمن و اوضاعش در تیم او با خبرنگاران صحبت کرد: "او فقط خسته بود و برای همین هم تعویض شد. ویکتور بازیکن فوق العاده‌ای است. او در دو بازی دو گل به ثمر رساند و به آرامی به بهترین فرم خود باز می‌گردد.

1994852

فراموش نکنید که او در فینال جام ملت‌ها بازی کرد. بازیکنان وقتی از چنین رویدادهایی برمی‌گردند علاوه بر خستگی بدنی، از نظر روحی هم افسرده هستند. به خصوص زمانی که تا فینال می‌روند و نهایتا شکست می‌خورند. او در بازی مقابل بارسلونا نیز خسته بود، اما بازیکنان سطح بالا همیشه می‌خواهند در زمین بمانند."

دیدگاه‌ها