کد خبر : 2004719 | 06 اسفند 1402 ساعت 21:47 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

فرار با پنالتی دقیقه 90+7

پی‌اس‌جی 1-1 رن: انریکه آخرین لحظه شانس آورد

پاری سن در بازی هفته بیست و سوم لیگ فرانسه به تساوی 1-1 مقابل رن دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی 1-1 رن: انریکه آخرین لحظه شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و سوم لیگ فرانسه پاری سن ژرمن امشب از رن میزبانی کرد و تا لحظه آخر با نتیجه 1-0 عقب بود که پنالتی گونچالو راموس در دقیقه 7+90 نتیجه بازی را به تساوی کشاند.  

این بازی به دلیل ادای احترام به خورخه آرتور، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، که روز سه شنبه در گذشته بود با یک دقیقه سکوت آغاز شد. پاری سن ژرمن بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه 4 عثمان دمبله با فرار خوب در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما کمک داور پرچم را به نشانه موقعیت آفساید بالا برد.

در دقیقه 14 هم پاری سن ژرمن به گلزنی نزدیک بود اما نفوذ اشرف حکیمی پس از همکاری با عثمان دمبله و کیلیان امباپه در محوطه جریمه با تکل به موقع سانتاماریا مواجه شد و راهی به دروازه نیافت.

فشار حملات پی‌اس‌جی روی دروازه حریف ادامه داشت و در دقیقه 20 ویتینیا روی پاس دمبله فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه خطرناک او را استو مانداندا به خوبی مهار کرد.

1994882

بازی در کنترل پاری سن ژرمن بود که یک حرکت انفرادی دروازه جانلوئیجی دوناروما را به زیبایی باز کرد. امین گوئریری پس از دریافت پاس در زمین حریف، به سمت دروازه حرکت کرد و موفق شد توپ را از میانه پاهای دانیلو عبور بدهد تا وارد محوطه جریمه شود.

درحالیکه سه بازیکن تلاش داشتند تا مهاجم رن را مهار کنند او با ضربه بیرون پای چپ به شکل تماشایی دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد و دوناروما را که تلاش زیادی برای مهار این موقعیت داشت، مغلوب خود کرد.

تلاش میزبان در دقایق باقی مانده نیمه اول برای جبران این گل بی فایده بود و رن موفق شد با یک حمله جدی، نتیجه بازی را تغییر دهد.

1994881

روی پاس ویتینیا در دقیقه 50 دمبله فرصت خوبی داشت تا گلزنی کرده و نیمه دوم را به سود پی‌اس‌جی آغاز کند اما این حمله خطرناک با خروج به موقع مانداندا این موقعیت خطرناک دفع شد.

تلاش‌های خط حمله پی‌اس‌جی برای تغییر نتیجه بازی بی اثر بود و در دقیقه 64 لوئیز انریکه تصمیم گرفت تا کیلیان امباپه را از ترکیب خارج کرده و رندال کولو موآنی را به جای او وارد ترکیب کند.

بازی با برتری رن دنبال می‌شد و پاری سن ژرمن در دقیقه 85 فرصت خوبی به دست آورد تا نتیجه بازی را تغییر دهد. به دلیل خطای روی گونچالو راموس، داور خطای پنالتی اعلام کرد اما بررسی VAR نشان داد که این پنالتی مردود است و سپس دستور به ادامه بازی داد.

تیم میهمان تا پایان بازی تلاش زیادی داشت تا نتیجه بازی را حفظ کند و در این امر موفق بود اما در وقت‌های اضافه حرکت راموس در نهایت موجب شد به دلیل برخورد او با دروازه‌بان یک ضربه پنالتی توسط داور اعلام شود.

1994879

داور این تصمیم را در دقیقه 90+3 توسط VAR چک کرد و این بار آن را تایید کرد. راموس موفق شد این ضربه را به گل تبدیل کند تا نتیجه بازی را به تساوی 1-1 تغییر دهد.

پاری سن ژرمن صدرنشین با این تساوی 54 امتیازی شد و رن هم 35 امتیازی شد تا در رده هفتم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها