کد خبر : 2004727 | 06 اسفند 1402 ساعت 04:06 | 1.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین روز کاپیتان سابق فرانسه در آمریکا به خیر گذشت!

هوگو لوریس، دروازه‌بان لس آنجلس اف سی، موفق شد اولین بازی‌اش در لیگ آمریکا را با تیمش با پیروزی 2-1 مقابل سیاتل ساندرز پشت سر بگذارد.

اولین روز کاپیتان سابق فرانسه در آمریکا به خیر گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، پس از 10 ماه بدون بازی و خداحافظی از تیم ملی فرانسه و تاتنهام، هوگو لوریس، کاپیتان سابق آبی‌ها، اولین بازی MLS خود را در عصر شنبه با لس آنجلس در برابر سیاتل در یک فضای گرم به همراه خانواده‌اش جشن گرفت. تیموتی تیلمان و ماتئوز بوگس موفق شدند دو گل لس آنجلس اف سی را به ثمر برساند و پنالتی‌ای که پدرو دلا وگا برای سیاتل ساندرز به ثمر رساند برای خراب کردن مهمانی  تیم میزبان کافی نبود.

پس از ده ماه دوری از رقابت‌ها، دروازه‌بان فرانسوی چندین دفع بسیار تمیز انجام داد، از جمله یکی از فاصله نزدیک در مقابل موریس. او یکی از پرتاب‌های دستی مشهورش را هم انجام داد که نهایتا منجر به گل دوم لس آنجلسی‌ها شد.

زیر آفتاب فوریه که لوریس دوازده سال از دیدن آن در انگلیس و با تاتنهام محروم بود، پنالتی پدرو دلا وگا (در دقیقه هفتاد و سوم) کمی در مورد پیروزی تردید ایجاد کرد، اما در نهایت ستاره فرانسوی توانست این موفقیت را با خانواده‌اش جشن بگیرد. او در زمین برای مدت طولانی در کنار همسرش، مارین، و سه فرزندش ماند و با هواداران ارتباط برقرار گرد.

دیدگاه‌ها