کد خبر : 2004729 | 06 اسفند 1402 ساعت 22:10 | 12.4K بازدید | 28 دیدگاه

جام اتحادیه در چنگ کلوپ و فن‌دایک (عکس)

یورگن کلوپ و ویرژیل فن دایک یکی از جام‌های ممکن این فصل لیورپول را بالای سر بردند.

جام اتحادیه در چنگ کلوپ و فن‌دایک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول‌ در بازی فینال جام اتحادیه انگلیس امشب به مصاف چلسی رفت و در پایان یک ماراتن نفس‌گیر موفق شد با نتیجه 1-0 برنده شود.

این بازی که در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، با گل دقیقه 118 ویرژیل فن دایک به سود قرمزها به پایان رسید.

1994903
خوشحالی از ته دل کلوپ برای آخرین جام اتحادیه‌ای که در انگلیس به دست آورده.

طرفداران لیورپول با خوشحالی از گل حساس فن دایک برای جشن قهرمانی آماده شدند که بازیکنان و اعضای تیم همراه با یورگن کلوپ در جایگاه مخصوص این ورزشگاه حضور پیدا کردند.

جام به فن دایک و کلوپ اهدا شد تا آن‌ها همزمان با هم آن را بالای سر ببرند و جو ورزشگاه را تحت تاثیر این اتفاق قرار دهند. کلوپ سعی کرد فقط برای چند لحظه این جام را در دستانش نگه دارد و آن را به دستان کاپیتان تیمش داد.

1994904
این جام برای منه! کلوپ پس از اینکه با افتخار این جام را بالای سر برد آن را به طرفداران نشان داد.

کسب اولین جام فصل برای لیورپول و یورگن کلوپ شادی زیادی را به همراه دارد چراکه این مربی آلمانی آخرین فصل حضور خود در این باشگاه را سپری می‌کند.

کلوپ و تیمش باید تنها 3 روز بعد در دور یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ساوتهمپتون بروند تا در یک تورنمنت دیگر شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند. لیورپول همچنین با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در رده نخست جدول لیگ برتر انگلیس حضور دارد و امیدوار است آخرین فصل این مربی را با یک سه‌گانه به پایان برساند.

1994901
اوج هیجان! سرمربی لیورپول سپس در جشن اهدای جامی که در زمین ومبلی برگزار شد خودش جام را به دست گرفت و هیجان زیادی او اینطور نمایان شده است.
1994902
فریاد شادی! مربی‌ای که با یک لشگر مصدوم به این بازی رسیده و حتی یک مصدوم هم در این بازی داشت، از این دستاورد تا سر حد ممکن رضایت دارد.

دیدگاه‌ها