کد خبر : 2004738 | 06 اسفند 1402 ساعت 22:58 | 29.1K بازدید | 41 دیدگاه

کلوپ: امشب از ماندگارترین لحظات مربی‌گری‌ام بود

یورگن کلوپ معتقد است قهرمانی با تیمی جوان در جام اتحادیه یکی از ماندگارترین لحظاتش در دوران مربی‌گری در لیورپول است.

کلوپ: امشب از ماندگارترین لحظات مربی‌گری‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با درخشش ستاره‌های جوانش در فینال جام اتحادیه انگلیس موفق شد چلسی را با گل ویرژیل فن‌دایک در دقایق پایانی وقت اضافه دوم شکست دهد. این اولین فینال لیورپول در آخرین فصل حضور کلوپ در این باشگاه بود. این مربی آلمانی در مصاحبه‌اش پس از بازی از عملکرد شاگردانش و اهمیت این قهرمانی صحبت کرد.

1994922

قهرمانی با بازیکنان جوان؟
چیزی که امشب اتفاق افتاد واقعا باورنکردنی بود. خودم هم انتظار این لحظات درخشان را نداشتم. لبخند را به سختی می‌شود از روی صورتم پاک کرد. مستحق قهرمانی در فینال امشب بودیم و واقعاً و از ته دل می‌گویم که افتخار می‌کنم که توانستم بخشی از اتفاقات امشب باشم.

درخشش بازیکنان آکادمی؟
می‌دانستم که آنها بسیار توانا و باکیفیت هستند اما صادقانه بگویم انتظار این حد درخشش و جنگندگی را از آنان نداشتم. اگر بازیکنان مصدوم زیادی نداشتیم فرصت کمتری به آنان می‌رسید. این فینال و بردن آن با آنها از ماندگارترین اتفاقات این سال‌هاست. شاید مردم فکر کنند پشیمان شدم که آنان را به بازی بردم اما نه. ما به بازیکنان تازه‌نفس احتیاج داشتیم و آنها این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. آنها برای مدتی طولانی تمرین کرده‌اند و می‌دانند چکار کنند.

1994923

عملکرد داور؟
همیشه انتقادات از داوران وجود دارد اما به‌نظرم داور در سطح بازی امشب نبود. چطور حتی خطا هم روی گراونبرخ اعلام نشد؟ ویدئوی خطا و مصدومیت او را دیدم. حداقل یک کارت زرد داشت. امیدوارم آسیب‌دیدگی‌اش شدید نباشد.

درخشش کلهر؟
از نمایش و عملکرد او خیلی خوشحالم. چه بازی‌ای بود! چه عملکرد پخته‌ای داشت. ما بهترین دروازه‌بان‌های اول و دوم جهان را داریم.

گل فن‌دایک؟
مگر می‌شود عضو این باشگاه باشید و آن گل را ببینید و از شدت هیجان از خود بی‌خود نشوید. فوق‌العاده بود. فن‌دایک به معنای واقعی جنگید و جام را با گلش به‌دست آورد.

نمایش بازیکنان دیگر؟
به همه آنها افتخار می‌کنم. به تک تک اعضای باشگاه در بازی امشب. الیوت را ببینید، ۱۲۰ دقیقه بازی کرد و در هر دقیقه درخشان بود. چگونه ممکن است؟ اندو در طول بازی با سفت‌ترین پاهایی که دیدم راه می‌رفت و می‌دوید.

دیدگاه‌ها