کد خبر : 2004739 | 06 اسفند 1402 ساعت 22:57 | 10.3K بازدید | 18 دیدگاه

با دبل لائوتارو مارتینز

لچه ۰-۴ اینتر: صدرنشین بی‌رحمانه می‌تازد!

اینتر با نتیجه 4-0 در بازی خارج از خانه لچه را از پیش رو برداشت.

لچه ۰-۴ اینتر: صدرنشین بی‌رحمانه می‌تازد!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی هفته بیست و ششم سری A در خانه لچه به میدان رفت و با نتیجه پرگل 4-0 به برد رسید.

این بازی مطابق انتظار با حملات پی در پی اینتر مقابل حریف رده چهاردهمی‌ آغاز شد  که خیلی زود منجر به گل شد و تیم سیمونه اینزاگی خیلی زیاد منتظر گل برتری نماند.

1994926

روی پاس دقیق کریستیان اصلانی در فضای ایجاد شده بین مدافعان حریف، لائوتارو مارتینز توپ را در اختیار گرفت و با وجود دخالت مدافع لچه به سمت دروازه حرکت کرد تا موفق شد بدون اینکه تعادل خوبی داشته باشد صدمین گل خود در رقابت‌های سری A را به ثمر برساند.

هنریک مخیتاریان می‌توانست دومین گلزن اینتر باشد که در دقیقه 22 ضربه او روی پای لائوتارو مارتینز با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی از سوی اینتر در نیمه اول مدیریت می‌شد و لچه شانس و موقعیتی برای گلزنی روی دروازه نراتزوری ایجاد نمی‌کرد تا در نهایت به شکست در 45 دقیقه نخست رضایت بدهد.

لچه برای جبران گل در نیمه دوم وارد زمین شده بود و در دقیقه 47 اینتر خوش شانس بود که ضربه سر الکسیس بلین روی موقعیت دفع شده در محوطه جریمه اینتر با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

1994927

با این حال اینتر یک بار دیگر در دقایق ابتدایی بازی قدرت خود را نشان داد و یک گل دیگر به ثمر رساند. الکسیس سانچز که با زحمت به محوطه جریمه نفوذ کرده بود با پاس به سمت دروازه فرصت گلزنی داویده فراتسی را فراهم کرد که در دقیقه 54 از راه رسید و توپ را با ضربه محکم در نزدیکی دستان دروازه‌بان وارد دروازه کرد.

اینتر میل زیادی برای کسب برد پرگل در این بازی داشت و تنها 2 دقیقه پس از گل دوم، سومین گل را وارد دروازه حریف کرد. فراتسی پس از توپ ربایی در میانه میدان به سمت محوطه جریمه لچه حرکت کرد و در موازات مسیر خود لائوتارو مارتینز را دید که این بازیکن آرژانتینی پاس هم تیمی‌اش را با با یک ضربه پای چپ وارد دروازه کرد.

1994925

لامک باندا در دقیقه 66 موفق شد بالاخره اثر خطرناکی روی دروازه اینتر داشته باشد اما امیل آئودرو موفق شد با شیرجه بلند ضربه خطرناک بازیکن لچه را مهار کند تا دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اینتر تنها با گذشت یک دقیقه از موقعیت خطرناک حریف، روی ارسال کرنر به گل چهارم رسید. استفان دی‌فرای بالاتر از مدافعان حریف موفق شد ارسال فدریکو دی‌‌مارکو را با ضربه سر به گل تبدیل کند.

1994924

در دقیقه 75 لچه موفق شد پس از چند تلاش بالاخره توپ را روی دروازه اینتر ارسال کند این موقعیت با هیچ اثری از بازیکنان میزبان همراه نبود و توسط بازیکنان اینتر دفع شد.

روبرتو پیکولی در دقیقه 85 موفق شد روی یکی از ارسال‌های بلندی که لچه در دقایق پایانی روی دروازه اینتر داشت، به سمت چارچوب یک ضربه بزند اما آئودرو به راحتی این توپ را در اختیار گرفت.

لچه در این بازی که تنها 39 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت بیشتر تحت تأثیر عملکرد درخشان اینتر بود و نتوانست در دقایق باقی مانده نیمه دوم تاثیری روی جریان بازی داشته باشد تا در نهایت این بازی خانگی را با شکست پشت سر بگذارد.

اینتر با این برد 66 امتیازی شد و همچنان در صدر ایستاده است. لچه هم با 24 امتیازی کماکان در رده چهاردهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها