کد خبر : 2004740 | 06 اسفند 1402 ساعت 23:01 | 35K بازدید | 41 دیدگاه

عجله کلوپ برای شادی ومبلی را به خنده انداخت! (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به دلیل اشتباهش در هنگام پخش سرود لیورپول سوژه خنده شد.

عجله کلوپ برای شادی ومبلی را به خنده انداخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چلسی را با نتیجه 1-0 در ورزشگاه ومبلی شکست دهد. این گل در وقت‌های اضافی بازی و در دقیقه 119 روی ضربه سر ویرژیل فن دایک به ثمر رسید. آن هم درست زمانی که همه انتظار رفتن دو تیم به ضربات پنالتی را داشتند و در نهایت با همین تک گل شاگردان کلوپ قهرمان شدند و یک جام دیگر را با سرمربی محبوب آلمانی بدست آوردند.

این بازی برای کلوپ بسیار خاص بود چرا که این قهرمانی می‌تواند یکی از آخرین جام‌های او با تیمی باشد که او در سال 2015 به آن پیوست و زمینه ساز تحول آن شد. او بعد از این پیروزی در کنار شاگردان و کادر فنی‌اش درون زمین و رو به هواداران قرار گرفت و مشغول خواندن سرود لیورپول (تو هرگز تنها قدم نخواهی زد) شد. 

1994932

دوربین‌های ورزشگاه یک به یک روی چهره لیورپولی‌ها رفتند. زمانی که نوبت به کلوپ رسید دوربین کمی بیشتر روی چهره او توقف کرد. در نیمه اجرای سرود، به نظر می‌رسید که کلوپ تصور کرد که پخش به پایان رسیده و با سرعت از صف جدا شد تا به سمت هواداران برود و خوشحالی معروف خود با پرتاب مشت را انجام دهد که با پخش مجدد و هم خوانی سرود توسط بقیه تیم متوجه اشتباهش شد و با همان لبخند معروفش به درون صف و بین همکارانش بازگشت.

دوربین ورزشگاه در این لحظات روی چهره او قرار داشت و اشتباهش در ورزشگاه پخش شد و باعث خنده تماشاگران حاضر در ومبلی شد.

1994933
1994930

دیدگاه‌ها