کد خبر : 2004746 | 06 اسفند 1402 ساعت 23:25 | 49.7K بازدید | 11 دیدگاه

اولین گل انصاری‌فرد در بازگشت به یونان؛

فرصت‌طلبی مهاجم تیم ملی: 2 موقعیت، یک گل!

مهاجم ایرانی آریس در حضور تعویضی مقابل وولوس موفق به گلزنی شد.

فرصت‌طلبی مهاجم تیم ملی: 2 موقعیت، یک گل!

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد که در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین اولین گل را به ثمر رساند و در جریان همین رقابت‌ها در قطر نیز مراحل انتقالش از اومونیا قبرس به آریس یونان انجام شد، توانست امشب برای باشگاه جدیدش گلزنی کند.

مهاجم ایرانی آریس که پس از پیوستن به این تیم در یک مسابقه جام حذفی و یک دیدار سوپر لیگ یونان حضور کوتاه مدت در زمین داشت، امشب هم در دقیقه 71 مقابل وولوس وارد زمین شد که در همین مدت کم توانست مثمر ثمر ظاهر شود و نخستین گلش را بزند.

تیم فوتبال آریس در شرایطی که کریم انصاری فرد را روی نیمکت داشت، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه ویکلیدیس به مصاف تیم رده سیزدهمی وولوس رفت تا یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان را انجام بدهد.

1994946

در حالی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آریس در جریان بود، کریم انصاری‌فرد در دقیقه 71 وارد زمین شد و نزدیک بود سه دقیقه پس از ورودش به بازی گلزنی کند که گلر وولوس توپ را راهی کرنر کرد.

عطش انصاری‌فرد برای گلزنی ادامه داشت و در دقیقه 88 که ارسال بلند از میانه زمین با دفع ناقص مدافع و کاپیتان وولوس در محوطه جریمه خودی همراه شد، این مهاجم ایرانی با فرصت‌طلبی و ضربه هوشمندانه، توپ را از کنار دستان گلر حریف عبور داد و تبدیل به گل کرد.

انصاری‌فرد که پیش‌تر در سوپر لیگ یونان تجربه حضور در جمع برترین گلزنان را داشته، در سومین حضور تعویضی برای آریس و دومین بازی در لیگ یونان موفق شد دروازه وولوس را باز کند.

تیم فوتبال آریس در شب گلزنی انصاری فرد به برتری 2 بر صفر مقابل وولوس رسید تا 41 امتیازی شود و جایگاهش در رده پنجم جدول سوپر لیگ یونان را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها