کد خبر : 2004747 | 06 اسفند 1402 ساعت 23:28 | 28.7K بازدید | 23 دیدگاه

کنایه سیتی به پالمر: فودن از تو بهتر بود! (عکس)

صفحه منچستر سیتی در فضای مجازی با انتشار عکسی جالب به ناکامی کول پالمر با چلسی در فینال جام اتحادیه واکنش نشان داد.

کنایه سیتی به پالمر: فودن از تو بهتر بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کول پالمر از منچستر سیتی و پیوستن به چلسی در تابستان ۲۰۲۳ یکی از نقل و انتقالات جالب لیگ برتر در پنجره‌های گذشته بود. او به دلیل کمبود زمان بازی زیر نظر پپ گواردیولا تصمیم به ترک این باشگاه گرفت.

درخشش و گلزنی‌های پیاپی در چلسی باعث شد که هواداران و رسانه‌ها، منچستر سیتی و پپ گواردیولا را بابت از دست دادن استعداد ارزشمندی مانند پالمر سرزنش کنند.

پیش از این پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای در مورد درخشش پالمر گفته بود: «او زمان نیاز داشت و می‌خواست بازی کند. با توجه به وجود بازیکنانی مانند فودن در اینجا، او قطعاً باید بیشتر صبر می‌کرد تا به ترکیب اصلی برسد. به همین دلیل نخواست صبر کند و به چلسی رفت. برایش خوشحالم.»

1994947

ستاره سابق منچستر سیتی امشب در دیدار برابر لیورپول در فینال جام اتحادیه در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت اما نتوانست مانند بازی‌های گذشته درخشان ظاهر شود و این دیدار را با شکست و نایب قهرمانی پشت سر گذاشت.

به دنبال همین اتفاق، صفحه منچستر سیتی در اکس (توییتر سابق) در کنایه به خوشحالی‌‌های پس از گل معروف پالمر و لقب او که کولد (Cold) پالمر است، عکسی از فیل فودن را با لباس گرم در سرما منتشر کرد.

1994949

دیدگاه‌ها