کد خبر : 2004753 | 06 اسفند 1402 ساعت 23:49 | 29K بازدید | 15 دیدگاه

صحنه عجیب ومبلی: پوچ با مالک چلسی دست نداد!

مائوریسیو پوچتینو پس از شکست در فینال جام اتحادیه، به تاد بولی، مالک چلسی بی‌توجهی کرد!

صحنه عجیب ومبلی: پوچ با مالک چلسی دست نداد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در فینال جام اتحادیه در ورزشگاه ومبلی برابر لیورپول قرار گرفت. در دیداری که هر دو تیم مصدومان زیادی داشتند، قرمزها با گل ویرژیل فن‌دایک در در دقیقه ۱۱۸ بازی توانستند مقام قهرمانی را به دست بیاورند.

در این دیدار کلوپ از برخی از بازیکنان بی‌تجربه آکادمی استفاده کرد و با عملکرد درخشان آنان و رقم خوردن قهرمانی، بسیار مورد توجه قرار گرفت. در سمت دیگر اما پوچتینو با وجود در اختیار داشتن ترکیب بهتر از لیورپول، نتوانست اولین جامش را در چلسی به دست بیاورد.

1994962

این یک فرصت بزرگ برای مربی آرژانتینی بود. او می‌توانست با کسب این جام فشارها و انتقادات از خودش را کاهش دهد و در ادامه فصل ورق را برگرداند. با این حال نه‌تنها این فرصت از دست رفت بلکه اتفاقی عجیب در لحظه اهدای مدال توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

وقتی که پوچتینو برای دریافت مدال نقره با حاضران بر روی سکو دست می‌داد، به تاد بولی بی‌توجهی کرد و در ادامه با بهداد اقبالی که در کنار بولی ایستاده بود دست داد و بدون توجه به مالک آمریکایی چلسی به حرکتش ادامه داد.

هواداران پس از این اتفاق در فضای مجازی به شوخی گفته‌اند که سرمربی سابق اسپرز و ساوتهمپتون ممکن است بعد از این کلیپ جنجالی اخراج شود!

1994963

دیدگاه‌ها