کد خبر : 2004757 | 07 اسفند 1402 ساعت 00:21 | 26.6K بازدید | 78 دیدگاه

جنجال گل مردودشده رئال: آنچلوتی اخطار گرفت! (عکس)

مردود شدن گل لوکاس واسکز به سویا، صدای اعتراض کارلو آنچلوتی را درآورد!

جنجال گل مردودشده رئال: آنچلوتی اخطار گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار این هفته‌اش در چارچوب مسابقات لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از سویا پذیرایی کرد. از چند روز پیش از آغاز این دیدار جنجال‌های داوری مربوط به آن شروع شده بود.

در اواخر هفته گذشته ویدئویی از سمت تلویزیون رئال مادرید در انتقاد از تصمیمات داوران منتشر شده بود. باشگاه سویا در اعتراض به این ویدئو رسما از رئال مادرید شکایت کرد اما روزنامه مارکا در گزارشی خبر داد که رئال مادرید از شکایت ‏و مجازات احتمالی نمی‌ترسد و از این پس هم هر زمان که ‏صلاح ببیند ویدیوهایی درباره تصمیمات و اشتباهات داوران لالیگا منتشر خواهد کرد.

1994971

این جنجال‌ها با اتفاق حاشیه‌ساز در نیمه اول بازی این دو تیم بالا گرفت. در دقیقه ۱۰ لوکاس واسکز روی پاس وینیسیوس جونیور دروازه سویا را باز کرد اما خوشحالی رئالی‌ها چند ثانیه بعد با علامت داور متوقف شد. او قصد داشت صحنه را به دلیل برخورد مشکوک ناچو و ان‌نصیری که باعث سرنگونی بازیکن سویا، لو رفتن توپ و در ادامه گل رئال شد، بازبینی کند.

همین تصمیم او باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی رئال شد. کارلو آنچلوتی که به خونسرد و آرام بودن لب خط معروف است هم به شکل بی‌سابقه‌ای شروع به اعتراض کرد. داور که در حال رفتن به سمت مانیتور برای دیدن صحنه بود تصمیم گرفت کارلتو را هم با کارت زرد جریمه کند. او در ادامه پس از دیدن صحنه گل را رد کرد تا بازی بدون گل بماند.

1994970

این تصمیم که با اعتراض شدید رئالی‌ها همراه بود، می‌تواند به جنجال جدیدی در لالیگا تبدیل شود اما در اولین نظرات کارشناسان داوری، به‌نظر می‌رسد تصمیم داور درست بوده است.

بولت پرسپولیسآاِس

ایتورالده گونزالس، داور قدیمی اسپانیایی، در مورد گل مردود رئال معتقد است که رئال توپ را پس از خطای ناچو بر روی بازیکن سویا به دست آورده و تصمیم داور کاملا صحیح بوده است.

بولت پرسپولیسمارکا

پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، درباره تصمیم داور و رد کردن گل رئال گفت: «پیش از این موقعیت خطای ناچو بر روی اتفاق افتاد که در صحنه‌های آهسته کاملا واضح بود. این گل فقط کمی بعد از آن خطا بود و داور به درستی آن را مردود کرد.»

دیدگاه‌ها