کد خبر : 2004760 | 07 اسفند 1402 ساعت 00:35 | 22.1K بازدید | 15 دیدگاه

هوادار لیورپول حرص ستاره چلسی را درآورد! (عکس)

انزو، ستاره آرژانتینی چلسی، در راه گرفتن مدال نایب قهرمانی جام اتحادیه انگلیس نزدیک بود با یک هوادار لیورپول درگیر شود.

هوادار لیورپول حرص ستاره چلسی را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چلسی را با نتیجه 1-0 شکست دهد. این گل در وقت‌های اضافی بازی و در دقیقه 11۸ روی ضربه سر ویرژیل فن دایک به ثمر رسید. آن هم درست زمانی که همه انتظار رفتن دو تیم به ضربات پنالتی را داشتند.

پوچتینو که تیمش فصل بسیار بدی را سپری می‌کند، امشب شانس داشت که با ارائه یک بازی برتر مقابل تیم پر مصدوم لیورپول، تنها جامی که در دسترس بود را فتح کند. اما این اتفاق نیفتاد تا پوچتینو بیش از پیش تحت فشار اخراج قرار بگیرد. بازیکنان چلسی هم که موفق نشدند بازی را به ضربات پنالتی بکشانند به شدت بعد از این بازی ناراحت بودند.

در ویدیویی منتشر شده توسط یکی از هواداران لیورپول، میخایلو مودریک و انزو در حال بالا رفتن از پله‌ها برای گرفتن مدال‌های نایب قهرمانی خود دیده می‌شوند. هر دو بسیار ناراحت هستند و حتی نمی‌توانند با هوادارانی که می‌خواهند با آنها دست بدهند هم ارتباط برقرار کنند. زمانی که انزو به تماشاگری که فیلم را گرفته نزدیک می‌شود او فریاد می‌کشد: "انزو، بدشانسی آوردی پسر!" و بعد به شکل دیوانه واری می‌خندد. کنایه و خنده او انزو را خشمگین می‌کند و این بازیکن آرژانتینی لحظه‌ای با خشم به این هوادار نگاه می٬کند و نیروهای امنیتی ورزشگاه قبل از اینکه بخواهد اقدامی انجام دهد جلوی او را می‌گیرند و از او می‌خواهند به مسیرش ادامه دهد.

1994978
1994979

انزو در کنار میخایلو مودریک و موزس کایسدو از جمله خریدهای تابستانی چلسی هستند که به قیمت‌های بالایی خریداری شده‌اند و به دلیل عدم رضایت هواداران از عملکرد آنها به شدت مورد تمسخر قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها