کد خبر : 2004764 | 07 اسفند 1402 ساعت 00:48 | 17.8K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره میلان برای این سوپرگل 5 ماه جان کند! (عکس)

رافائل لیائو، مهاجم میلان، موفق شد بعد از 5 ماه برای تیمش در سری آ یک گل زیبا به ثمر برساند.

ستاره میلان برای این سوپرگل 5 ماه جان کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در یک بازی نسبتا دشوار در سری آ میزبان آتالانتا رده پنجمی است. این تیم می‌خواهد با یک پیروزی خانگی فشار را بر یووه در رده دوم حفظ کند.

میلان توانست خیلی زود و روی حرکت انفرادی و خلاقانه لیائو به گل اول بازی برسد. او از سمت چپ مدافع مستقیمش را برداشت و یک مدافع دیگر را هم دریبل کرد و وارد محوطه جریمه شد. زاویه به قدری بسته بود که انتظار می‌رفت این ستاره مجبور به سانتر یا دادن پاس کات بک به هم تیمی‌هایش بشود. 
اما در یک اقدام زیبا و غافلگیرانه او ضربه‌ پای راست دقیق خود را با قدرت و ارتفاع مناسب از روی دست‌های دروازه‌بان به کنج سمت راست دروازه حریف فرستاد و تیمش را 1-0 پیش انداخت.

1994991

آخرین گل این ملی پوش پرتغالی در این رقابت‌ها در 23 سپتامبر برابر هلاس ورونا زده شده بود، البته او از آن زمان در لیگ اروپا برای تیمش گلزنی کرده بود، از جمله گلزنی در بازی هفته گذشته خارج از خانه تیمش در ورزشگاه رن فرانسه، و به طور کلی برای تیمش موثر هم ظاهر می‌شد اما عدم موفقیتش در گلزنی عملکرد این ستاره را در رسانه‌ها زیر سوال میبرد و او امشب نهایتا موفق شد طلسم گل نزدن خود را هم بشکند.

دیدگاه‌ها