کد خبر : 2004769 | 07 اسفند 1402 ساعت 04:33 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

مربی پرسپولیس قبل از یحیی خداحافظی کرده بود

مربی برزیلی دروازه‌بان‌های پرسپولیس قبل از یحیی گل محمدی قصد جدایی از این تیم داشت.

مربی پرسپولیس قبل از یحیی خداحافظی کرده بود

به گزارش ورزش سه بعد از استعفای ناگهانی  یحیی گل محمدی در نشست خبری دیدار با مس رفسنجان که آخرین بازی نیم فصل سرخ‌ها به حساب می‌آمد، گفته شد ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌‎های این تیم هم خواهان جدایی است.

در واقع بعد از شروع پروسه جدایی یحیی گل محمدی بحث فسخ قرارداد این مربی هم پیش رفت و او با توافق دوطرفه از این تیم جدا شد.

نکته جالب اینجاست که ننکا در اردوی قبل از بازی با مس رفسنجان و در هتل محل اقامت تیم پرسپولیس به برخی اعضای تیم گفته بود از باشگاه الریان قطر پیشنهاد دارد و می‌خواهد به این تیم بپیوندد.

این در حالی است که بعد از اعلام جدایی او گفته شد این مربی به خاطر مشکل خانوادگی‌اش قصد جدایی از پرسپولیس دارد و می‌خواهد در برزیل کنار خانواده‌اش باشد اما ظاهرا بعد از جدایی از سرخ‌ها بلافاصله با باشگاه الریان قطر قرارداد بسته است.

ننکا در زمان حضورش در پرسپولیس ارتباط بسیار خوبی با اعضای تیم و افراد پیرامون تیم داشت و به خاطر اخلاق و رفتار خوبش گلرهای پرسپولیس هم شیفته او شده بودند اما به نظر می‌رسد جورسی آنیسیو کاملا با او متفاوت است.

گفتنی است ننکا قبل از حضور در پرسپولیس در دو مقطع و به مدت هشت سال در باشگاه الریان قطر به عنوان مربی دروازه‌بانی فعالیت می‌کرد و دوباره به این باشگاه برگشته است.

دیدگاه‌ها