کد خبر : 2004770 | 07 اسفند 1402 ساعت 00:56 | 29.7K بازدید | 28 دیدگاه

ستاره چلسی دو تا مصدوم دیگر روی دست کلوپ گذاشت!

مویزس کایسدو، هافبک چلسی، بعد از خطای خشن روی رایان گراونبرخ، باعث مصدومیت واتورو اندو هم شد.

ستاره چلسی دو تا مصدوم دیگر روی دست کلوپ گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد در فینال جام اتحادیه فوتبال انگلیس، چلسی را با نتیجه 1-0 شکست دهد. این گل در وقت‌های اضافی بازی و در دقیقه 119 روی ضربه سر ویرژیل فن دایک به ثمر رسید. پوچتینو که تیمش فصل بسیار بدی را سپری می‌کند، امشب شانس داشت که با ارائه یک بازی برتر مقابل تیم پر مصدوم لیورپول، تنها جامی که در دسترس بود را فتح کند. اما این اتفاق نیفتاد تا پوچتینو بیش از پیش تحت فشار اخراج قرار بگیرد. بازیکنان چلسی هم که موفق نشدند بازی را به ضربات پنالتی بکشانند به شدت بعد از این بازی ناراحت بودند.

یکی از اتفاقات حاشیه‌ای این بازی، خطای خشن کایسدو در دقیقه 28 روی رایان گراونبرخ بود. خطایی که با کارت زرد هم برای کایسدو همراه نشد. ستاره هلندی لیورپول بعد از این تکل با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

1994995

اگر هواداران لیورپول پس از این تکل از مویزس کایسدو عصبانی بودند، با خبر آسیب دیدگی اندو از مچ پا در یک درگیری دیگر با ستاره چلسی خونشان به جوش می‌آمد. به گزارش گاردین، این ستاره ژاپنی با عصا و گچ ورزشگاه را ترک کرده است.

لیورپول پیش از فینال ترنت الکساندر آرنولد (رباط زانو)، آلیسون (عضله ران)، دیوگو ژوتا (رباط زانو)، داروین نونیز (عضلانی) و محمد صلاح (عضله ران) را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. حالا کلوپ دو ستاره دیگر را هم بعد از این بازی از دست داد. اگر چه، اگر کلوپ مثل امشب بتواند به بازیکنان جوان خود تکیه کند، ممکن است بتواند با چالش‌های پیش رو مبارزه کند.

دیدگاه‌ها