کد خبر : 2004814 | 07 اسفند 1402 ساعت 10:32 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

همه جوره بد بودیم و شرمنده هواداران شدیم

عبدالرضا علیزاده از هواداران ارومیه‌ای به خاطر شکست تیمش عذرخواهی کرد.

همه جوره بد بودیم و شرمنده هواداران شدیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ارومیه که بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال ایران بود و با چند پیروزی پیاپی حتی خود را در قامت یک مدعی نشان داده بود دیروز مقابل پیکان شکست سنگینی را تجربه کرد. این باخت در حالی رقم خورد که هواداران زیادی به سالن غدیر آمده بودند، اما شاهد شکست تلخ تیمشان شدند.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه، در پایان بازی گفت: "شهرداری ارومیه امروز اصلا خوب نبود و بازیکنان روی فرم ایده‌آل خود نبودند. متاسفانه در تمامی فاکتورها عملکرد بدی داشتیم. پس از بازی با مس رفسنجان خوب تمرین نکردیم و قرار بود در سالن غدیر دو جلسه تمرین داشته باشیم که به دلیل عدم کار سیستم گرمایشی سالن، تنها یک جلسه تمرینی در هوای سرد سالن انجام شد. پیکان بسیار خوب بازی کرد و بابت کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. این دیدار جنگ باتجربه‌ها و جوان‌ترها بود و امروز شرمنده هوادارانی شدیم که با تمام وجود مثل بازی‌های گذشته از تیم حمایت کردند."

همچنین پیمان اکبری، سرمربی پیکان، نیز درباره این برد ارزشمند گفت: "به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. رقابت خوبی بود و می‌دانستیم که امروز دیدار سختی خواهیم داشت. با تمرکز بالا، خود را برای این دیدار آماده کرده بودیم و با وجود تماشاگران خوب ارومیه، آمادگی یک رقابت سخت را داشتیم. هواداران ارومیه با جان و دل تیمشان را حمایت کردند و برای ارومیه در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان پیکان تمام برنامه‌هایی که از پیش داشتیم را به خوبی پیاده کردند. در دفاع روی تور و حمله عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت پیروز میدان شدیم. بابت کسب این برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم."

دیدگاه‌ها