کد خبر : 2004821 | 07 اسفند 1402 ساعت 10:54 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

۱۰ دقیقه قبل از بازی بازیکن حریف را بخشیدند!

دیدار روز گذشته دو تیم شهداب یزد و چادرملو اردکان صحنه رقم خوردن اتفاقات عجیبی بود.

۱۰ دقیقه قبل از بازی بازیکن حریف را بخشیدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهداب یزد، بعد از پیروزی مهم تیمش مقابل چادرملو اردکان گفت: "دیدار مقابل چادرملو دربی استان یزد محسوب می‌شود و به دلیل حساسیت برای تماشاگران، پیروزی در این رقابت برای ما بسیار ارزشمند بود. این برد را به هواداران یزدی تقدیم می‌کنم و به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. امروز تقریبا پایاپای پیش‌ رفتیم و قطعا پیروزی در این مسابقه برای چادرملو بسیار حیاتی بود. این تیم به خوبی جنگید، اما شهداب توانست با هوشمندی نتیجه را به نفع خود رقم زند."

تندروان در ادامه گفت: "متاسفانه اتفاقاتی قبل از شروع مسابقه رخ داد که باعث دلخوری ما شد. ما برای 10 دقیقه نهایت یک ربع وقت تمرین دادن از فدراسیون نامه گرفتیم اما بازیکن تیم مقابل که 4 جلسه محرومیت دارد و البته به ما ربطی ندارد که استیناف برگزار شده است یا خیر اما مهم این است که به ما اطلاع‌رسانی نشد که آقای بابایی محروم است یا خیر و فکر می‌کنم حدودا 20 دقیقه قبل از بازی اعلام شد که ایشان می‌تواند بازی کند. برای تیم‌هایی که برنامه‌ریزی دارند و بازیکنان و شکل بازی حریف را آنالیز می‌کنند شرایط متفاوت می‌شود. انتظار دارم سازمان لیگ در این مسائل قوی‌تر عمل کند. مصلحت‌اندیشی است یا هرچیز دیگری، بهتر است به ما اطلاع دهند.

فدراسیون سه روز است که تعطیل است پس این تصمیم یا تلفنی گرفته شده یا 4 روز پیش اخذ شده است. ما باید خبر داشته باشیم چرا که قرار است با این تیم بازی کنیم و متاسفانه چادرملو از این اتفاق سود برد و ما ست اول غافلگیر شدیم و تحت فشار قرار گرفتیم. اما در هر صورت توانستیم برنده این رقابت باشیم و این برد شیرین را به هوادران شهداب تقدیم می‌کنم و امیدوارم در دو بازی آینده که بازی خانگی است هم حضور داشته باشند و تیم خودشان را تشویق کنند."

سرمربی شهداب در رابطه با حواشی داوری گفت: "به هرحال همه اشتباه می‌کنند و داوری هم جزئی از این سیستم است. یکی دو اشتباه در طول بازی بود که هر دو هم به نفع تیم مقابل بود و البته به نظر من داوری خوب بود."

تندروان درباره اخبار پیرامون سرمربی تیم ملی نیز تاکید کرد: "کاش مربی تیم ملی زودتر انتخاب شود، چرا که هرچه زودتر این اتفاق بیفتد، می‌تواند تعامل بیشتری با مربیان لیگ داشته باشد. برنامه‌هایش را در اختیار مربیان لیگ قرار دهد و در فرصت بیشتری برنامه‌هایش را به بازیکنان ارائه کند. شاید در سه یا چهار هفته تمرین برای هیچ مربی‌ای میسر نباشد. اگر این اتفاق بیفتد به نفع والیبال کشورمان است. در مورد شخصی که قرار است انتخاب شود صحبتی ندارم و بعد از انتخاب ایشان در این خصوص صحبت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها