کد خبر : 2004828 | 07 اسفند 1402 ساعت 11:45 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

یکی از احمقانه‌ترین گل‌های هفته

کابوس کاریوس به ماینتس برگشت

سنگربان تیم ماینتس با دو اشتباه فاحشی که داشت موجب شکست دو بر یک تیمش شد.

کابوس کاریوس به ماینتس برگشت

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و سوم بوندسلیگا آلمان باز هم بایر لورکوزن با کسب پیروزی موفق شد، به روند درخشان و بدون شکست خود ادامه داد و این بار ماینتس بود که قربانی این تیم شد.

ماینتس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب لورکوزن شد و در مجموع دو گلی که ماینتسی‌ها دریافت کردند با اشتباه فاحش رابین زنتنر سنگربان این تیم بود. گل اول با ضربه ژاکا توپ از سر زنتنر گذر کرد و در گل دوم آن هم در شرایطی که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، ضربه از راه دور آندریچ با دفع ناقص او همراه شد و توپ به اشتباه وارد دروازه خودی شد. او به سادگی می‌توانست ضربه آندریچ را که از فاصله دور نواخته شده بود دفع کند اما با یکدست مجوز عبور آن از خط دروازه را صادر کرد.

1995079
1995078
1995080

زنتنر در پایان گفت: در گل اول، فکر کردم ژاکا می‌خواهد سانتر کنم و زاویه دید من به گونه‌ای بود که نور آفتاب به چشم چپ من می‌خورد. نمی‌توانستم حرکت ژاکا را به درستی تشخیص دهم و کاملا ناگهانی توپ را از بالای سر خودم دیدم که وارد گل شده است. ما یک بازی خارج از خانه خوب انجام دادیم، اما زمانی که در چنین شرایطی شکست می‌خورید بسیار تلخ است. در اینجا به امتیاز رسیده بودیم و حالا می‌گویند چیزی با خودت نباید ببری!

دیدگاه‌ها