کد خبر : 2004833 | 07 اسفند 1402 ساعت 11:53 | 34.2K بازدید | 62 دیدگاه

بیمه ده‌ساله: آکادمی لیورپول بالاتر از لاماسیا!

یورگن کلوپ با بازیکنانی که در مدت اخیر استفاده کرده ترکیب این تیم را برای فصول آتی هم آماده کرده است.

بیمه ده‌ساله: آکادمی لیورپول بالاتر از لاماسیا!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها اهالی آنفیلد حال و هوای متفاوت‌تری نسبت به سایر کانون‌های هواداری دنیا دارند. دوران شیرین حضور یورگن کلوپ به پایان خود نزدیک شده و بازیکنان لیورپول در تلاش هستند تا آخرین تصاویر این دوران شیرین همراه با جام و افتخارات باشد.

شب گذشته در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل، لیورپول در فینال اتحادیه مقابل چلسی فصل از فوتبال اروپا که ترکیبش پر از بازیکنانی است که مبلغی هنگفت برای آنها خرج شده و هیچکدام از ارزش‌هایی که آنها داشتند در زمین فوتبال دیده نشده است تا شرایط برای آنها بسیار متفاوت باشد.

در چنین شرایطی یورگن کلوپ، مرد معمولی سرخ‌ها که به ارزشمند کردن بازیکنان جوان شهره دارد، در آخرین فصل حضور خود یادگاری‌هایی گرانبها برای قرمزپوشان بندر مرسی ساید، به ارث می‌گذارد.

او برای جدال مقابل چلسی، کانر بردلی را با ۲۰ سال سن ۷۲ دقیقه، بابی کلارک ۱۹ ساله را برای ۴۸ دقیقه، جیدون دنس که تنها ۱۸ سال سن دارد را همراه با جیمز مکانل ۱۹ ساله به مدت ۳۳ دقیقه و جرل کوانسا ۲۱ ساله را برای ۱۴ دقیقه به زمین بازی فرستاد تا نشان دهد در برابر ترکیب چلسی که برای محاسبه ارزش بازیکنانش باید از صفرهای بسیار زیادی استفاده کرد این شجاعت را دارد تا بازیکنانی جوان را به زمین بازی بفرستد.

او همچنین هاروی الیوت و کائومین کلهر را که از مدت‌ها قبل به عنوان بازیکن از آنها استفاده می‌کند در ترکیب قرار داده بود و از آنها ۱۲۰ دقیقه بازی گرفت؛ شرایط کنونی لیورپول و یورگن کلوپ به گونه‌ای است که قطعاً برای حداقل ۱۰ سال او ترکیب لیورپول را از بازیکنان بااستعداد و توانمند تامین کرده تا هواداران لیورپول بعد از جدایی کلوپ احساسات تنهایی نکنند و همچنان هیچوقت تنها قدم نزنند.

دیدگاه‌ها