کد خبر : 2004836 | 07 اسفند 1402 ساعت 11:57 | 33.8K بازدید | 77 دیدگاه

اعتراض سویایی‌ها

با یک گل آفساید به رئال باختیم!

خسوس ناواس و چند بازیکن دیگر سویا به گل زیبای لوکا مودریچ اعتراض داشتند و معتقد بودند باید مردود اعلام می‌شد.

با یک گل آفساید به رئال باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یک بازی حساس و نفسگیر توانست با یک گل از سد سویا عبور کند و فاصله با بارسلونا را به هشت امتیاز برگرداند.

1995086

دیداری که برای رئال گره خورده بود ولی لوکا مودریچ پنج دقیقه بعد از ورودش به زمین با یک شوت تماشایی کار را درآورد. جالب اینکه بازیکنان سویا معتقد بودند این گل به دلیل قرار داشتن رودیگر در منطقه آفساید باید مردود اعلام می‌شد، هرچند کارشناسان داوری همگی تصمیم داور را صحیح اعلام کرده‌اند.

در لحظه ارسال تونی کروس و ضربه سر بازیکن سویا که توپ را دور کرد و در نهایت به مودریچ رسید، مدافع آلمانی در آفساید بود ولی تاثیری روی جریان بازی و گل نداشت.

1995085

خسوس ناواس گفت: «تیم جنگید و در زمین صدرنشین خوب کار کردیم. معتقدم در صحنه گل، رودیگر در آفساید بود و می‌توانست گل مردود اعلام شود. همان گل در نهایت باعث شکست ما شد. حضور رودیگر باعث شد تا مدافع ما توپ را به جایی که نباید بفرستد و در واقع رودیگر روی گل تاثیر داشت.»

آنتونیتو، بازیکن سابق سویا، نیز در تلویزیون باشگاه به این گل اعتراض داشت: «رودیگر در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می‌شد. معتقدم مصدومیت داور و تعویض او نیز به سود رئال شد و در ورزشگاه آن را جشن گرفتند. آنها با ویدیوهای خود علیه داوران سعی دارند داوران را تحت فشار بگذارند و سود ببرند.»

دیدگاه‌ها