کد خبر : 2004855 | 07 اسفند 1402 ساعت 12:56 | 45.2K بازدید | 22 دیدگاه

ایران سهمی از جوایز فردی جام‌جهانی ساحلی نداشت

بازیکنان تیم ملی ایران با توجه به عدم حضور در فینال مسابقات جوایز فردی را از دست دادند.

ایران سهمی از جوایز فردی جام‌جهانی ساحلی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی فوتبال ساحلی با قهرمانی برزیل به پایان رسید و تیم ملی ایران با شکست بلاروس به رتبه سوم و مدال برنز مسابقات رسید.

شب گذشته برزیل با شکست شش بر چهار ایتالیا در فینال جام جهانی ساحلی به قهرمانی رسید و تیم ملی ایران هم در یک نمایش مقتدرانه با پیروزی شش بر یک مقابل بلاروس به عنوان سومی مسابقات رسید.

1995103

جوایز فردی و عنوان بهترین‌های جام اکثرا در اختیار تیم‌های برزیل و ایتالیا قرار گرفت و ایران سهمی از این جوایز نداشت و فقط محمدعلی مختاری در رتبه سوم بهترین گلزن مسابقات قرار گرفت و کفش طلای برنزی را دریافت کرد.

جوزف جونیور شماره 5 تیم ملی ایتالیا که نقش پررنگی در صعود این تیم به فینال به مسابقات داشت به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و پس از آن مائورو سینیوی برزیلی و ایهار برشتسل، بازیکن تیم ملی بلاروس، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

1995104

کفش طلای مسابقات به ایهار برشتسل ستاره تیم ملی بلاروس رسید، او در این مسابقات 12 گل به ثمر رساند و پس از آن لئو مارتینز با 7 گل و 4 پاس گل، محمدعلی مختاری با 7 گل و یک پاس گل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

جایزه بهترین دروازه‌بان جام در اختیار بوبو گلر تیم ملی برزیل قرار گرفت، این در حالی است میرجلیلی و بهزادپور دو دروازه‌بان تیم ملی ایران عملکرد فوق العاده‌ای در این جام داشتند و در صورت قهرمانی در مسابقات یکی از آنها به عنوان بهترین انتخاب می‌شد.

1995105

جایزه بازی جوانمردانه هم در اختیار تیم ملی پرتغال قرار گرفت تا این تیم هم سهمی از جوایز پایانی مسابقات داشته باشد.

دیدگاه‌ها