کد خبر : 2004866 | 07 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 29.5K بازدید | 36 دیدگاه

با بضاعتی که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم؛

سرمربی تیم ملی ساحلی: مقابل برزیل غفلت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب مقام سوم رقابت‌های جام جهانی از حمایت‌های فدراسیون فوتبال تشکر کرد.

سرمربی تیم ملی ساحلی: مقابل برزیل غفلت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در رقابت‌های جام جهانی موفق شد رتبه سوم مسابقات را کسب کند، ساعتی قبل به ایران بازگشت. علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، پس از بازگشت به ایران در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: تورنمنت بسیار سنگین و سختی بود. فکر می‌کنم با توجه به شرایط و بضاعتی که داشتیم و کارهایی که انجام داده بودیم، نتیجه قابل قبول و خوبی کسب کردیم.

او با اشاره به بازی با برزیل ادامه داد: می‌توانم بگویم چیزی کمتر از برزیل نداشتیم و خیلی خوب بازی کردیم. در دقایقی از بازی خیلی بهتر از برزیل بودیم اما ثانیه‌هایی غفلت کردیم و بازی را واگذار کردیم. بازیکنان ما کمتر بودند و یکی دو نفر به دلیل مصدومیت و دو کارته بودن نداشتیم. در کل نتیجه قابل قبولی کسب کردیم و به مردم ایران تبریک می‌گویم. این پیروزی را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

نادری درباره پیروزی مقتدرانه ایران مقابل بلاروس در دیدار رده‌بندی گفت: آن بازی هم کیفیت بالای تیممان را نشان می‌داد. تیم ما در همین سطح و کیفیت بود. باز هم من می‌گویم ما باید با برزیل در فینال بازی می‌کردیم اما قرعه طوری شد که قبل از فینال این اتفاق افتاد و برزیل برد. در کل کیفیت تیم ما بالا بود و خدا را شکر توانستیم بلاروس را شکست بدهیم و مقام سوم را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص واکنش مردم به کسب رتبه سوم مسابقات عنوان کرد: لطف مردم همیشه شامل حال ما بوده است. مردم داخل کشورمان در صفحات مجازی و حضورا و غیابا بچه‌ها را مورد لطف قرار می‌دهند و در دبی هم ایرانیان خیلی به ما لطف داشتند. ما هرگز این لطف را فراموش نمی‌کنیم و بچه‌ها به عشق این مردم بازی می‌کنند و سعی می‌کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او همچنین درباره حمایت فدراسیون از این تیم توضیح داد: در این دوره از مسابقات فدراسیون برای بازیکنان سنگ تمام گذاشت و پاداش‌هایشان را به موقع داد و روز بازی به صورت دلاری و ریالی پرداخت کرد. شرایط بسیار خوبی بود و باید از فدراسیون تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها