کد خبر : 2004867 | 07 اسفند 1402 ساعت 13:37 | 86.1K بازدید | 12 دیدگاه

اولین حضور مهاجم 20 ساله در لیست 20 نفره پرسپولیس

لیست بیست نفره پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن تغییرات جالبی نسبت به بازی قبل خواهد اشت.

اولین حضور مهاجم 20 ساله در لیست 20 نفره پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شرایط نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان و اتفاقاتی که تا آخرین ساعات این بازه نقل و انتقالات در لیست سرخ‌ها رخ خواهد داد باید منتظر برخی تغییرات در فهرست بازی عصر چهارشنبه این تیم در فولاد شهر بود.

بعد از غیبت شهاب زاهدی در تمرینات برای تعیین تکلیف او حتی اگر این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شود، از فهرست تیم خارج خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود امروز ماجرای فسخ قرارداد توافقی نبیل باهویی هم به سرانجام برسد و این بازیکن از پرسپولیس جدا شود. در عین حال علیرضا بیرانوند هم محروم خواهد بود و نمی‌تواند با تیم به اصفهان برود و با اینکه سرخ‌ها بازیکن مصدومی ندارند، اما فهرست بیست نفره اوسمار تغییراتی خواهد داشت.

اگر شرایط برای ورود اوستون اورونوف به لیست مهیا شود، او یکی از بیست نفر بازی در فولادشهر خواهد بود. همچنین عبدالکریم حسن نیز می‌تواند در این بازی حضور داشته باشد. غیر از عیسی آل‌کثیر که هفته قبل بازی کرد ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله جدید پرسپولیس که از فجر سپاسی به این تیم آمده هم در فهرست تیمش قرار خواهد گرفت و شاید حتی شانس بازی پیدا کند.

همچنین با توجه به محرومیت بیرانوند غیر از امیررضا رفیعی، شاهد حضور مهرشاد اسدی، دیگر دروازه‌بان پرسپولیس، در لیست بیست نفره این بازی خواهیم بود. با وجود اضافه شدن نفرات جدید و کنار رفتن احتمالی باهویی و زاهدی و البته بیرانوند، احتمالا یک بازیکن جوان در لیست سرخ‌ها قرار خواهد گرفت که باید دید شانس به سهیل صحرائی رو خواهد کرد یا میلاد سورگی.

دیدگاه‌ها