کد خبر : 2004888 | 07 اسفند 1402 ساعت 15:20 | 78.5K بازدید | 41 دیدگاه

خرید جنجالی رئال به جدایی نزدیک‌تر شد

آردا گولر به احتمال زیاد در تابستان به باشگاهی دیگر قرض داده می‌شود تا با تجربه بیشتر به رئال برگردد.

خرید جنجالی رئال به جدایی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، آردا در روز تولد 19 سالگی‌اش توقع داشت دقایقی هرچند اندک برابر سویا بازی کند. در شبی که رئال غایبان زیادی داشت، او به هدفش نزدیک نیز شد اما بعد از مدتی گرم کردن و در حالی که تصور می‌شد قرار است به زمین برود، کارلتو نظرش را تغییر داد و آردا به نیمکت برگشت.

1989687

در واقع بعد از گل مودریچ بود که آنچلوتی از به میدان فرستادن آردا منصرف شد و در پایان بازی گفت: «دلیلی نمی‌بینم برای این تصمیم به کسی توضیح بدهم. آردا هنوز جوان است و اگر بازی نمی‌کند به خاطر رقابت بالا در تیم است و اینکه او به دلیل مصدومیت ماه‌های زیادی را از دست داد و از دیگران عقب ماند.»

ستاره ترکیه‌ای که برای خریدش 30 میلیون یورو هزینه شده، در لالیگا تنها 25 دقیقه بازی کرده است. 9 دقیقه برابر لاس پالماس، 13 دقیقه برابر خیرونا و سه دقیقه برابر رایو. در کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا نیز مجموعا 93 دقیقه در میدان بود.

در همین رابطه آاس نوشته است که همه چیز نشان می‌دهد، آردا فصل بعد برای کسب تجربه به تیمی دیگر قرض داده خواهد شد. هدف این است او مثل براهیم دیاز در یک تیم دیگر فرصت بازی بیشتری نصیبش شود تا بتواند یکی دو سال دیگر مهره‌ای مفیدتر برای رئال باشد.

دیدگاه‌ها