کد خبر : 2004893 | 07 اسفند 1402 ساعت 15:54 | 46.8K بازدید | 30 دیدگاه

هرگز پشیمان نیستم ولی،

در بارسلونا خودم و هواداران را ناامید کردم

فیلیپ کوتینیو با رقمی هنگفت از لیورپول راهی بارسا شد و یکی از بدترین خریدهای این باشگاه لقب گرفت.

در بارسلونا خودم و هواداران را ناامید کردم

به گزارش "ورزش سه"، همچنان گران‌ترین انتقال تاریخ زمستان به ژانویه سال 2018 برمی‌گردد که کوتینیو به بارسا پیوست. بارسا در مجموع 135 میلیون برای انتقال ستاره برزیلی به لیورپول پرداخت کرد. 

1906523

تابستان 2017 بارسا نیمار را به پی‌اس‌جی با رقم 222 میلیون یورو فروخته بود و همان تابستان مصرانه سعی در گرفتن کوتینیو داشت، اما در نهایت به توافق با تیم انگلیسی نرسید. در پایان، این قرارداد در ژانویه امضا شد و به عنوان گران‌ترین انتقال زمستانی تا کنون باقی مانده است. او در بارسا موفق نبود و به بایرن قرض داده شد. کوتینیو در سال 2022 راهی استون ویلا شد و حالا قرضی در الدحیل قطر است.

1906522

کوتینیو در مصاحبه با دیاریو اسپورت گفت: «من از رفتن به بارسا پشیمان نیستم هرچند همه چیز آنطور که تصور می‌کردم نشد. می‌دانم که هواداران هم انتظار دیگری داشتند. من اولین منتقد خودم هستم و به خودم می‌گویم که باید بیشتر در زمین تلاش کنم. من همه راه‌ها را امتحان کردم و همیشه بسیار حرفه‌ای بودم. به همین دلیل از هیچ چیز پشیمان نیستم.»

کوتینیو ادامه داد: «همیشه رویای من بازی برای بارسا بود. به آنجا رفتم و از آن تجربه لذت بردم، توانستم کنار ستاره‌های بزرگی بازی کنم و عناوین قهرمانی کسب کنم و این همیشه در داستان زندگی من خواهد بود. بازگشت به عقب غیرممکن است، اما همان‌طور که گفتم، از هیچ چیز پشیمان نیستم. همیشه در تمرینات تمام تلاشم را کردم. در فوتبال اگر همه چیز خوب برود که عالی است و در غیر این صورت باید صبور بود. با همه انتقادات، من از دوران فوتبالم راضی هستم.»

دیدگاه‌ها