کد خبر : 2004895 | 07 اسفند 1402 ساعت 16:07 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

آنها نه سفر راحتی دارند و نه حقوق گرفته‌اند؛

افشاگری تند یک مربی علیه کمیته داوران

مریم ایراندوست، سرمربی شهرداری سیرجان انتقاد مهمی را علیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

افشاگری تند یک مربی علیه کمیته داوران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی دو بر دو در حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم زنان که روز جمعه بین دو تیم شهرداری سیرجان و خاتون بم برگزار شد، حواشی زیادی در خصوص داوری این مسابقه صورت گرفت. سلطنت نوروزی، داور بین المللی فوتبال ایران، قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشت و در دقایق پایانی این دیدار یک بازیکن سیرجان را اخراج و سپس یک پنالتی به نفع خاتون بم گرفت که موجب اعتراض شدید سیرجانی‌ها شد. ضمن اینکه در روزهای گذشته اغلب کارشناسان ازجمله علیرضا فغانی هم بعد از بررسی صحنه‌های داوری این مسابقه رای به اشتباهات پرشمار نوروزی دادند.

1995168

حالا اما چهار روز بعد از این مسابقه مریم ایراندوست با انتشار یک پست اینستاگرامی، حقایق قابل تاملی را در خصوص داوری لیگ برتر زنان افشا کرد. او در بخشی از متن منتشر کرده مدعی شده است که داوران از ابتدای فصل حقوقشان را دریافت نکرده‌اند و سفر راحتی برای رسیدن به محل انجام مسابقه نداشته‌اند. او مشخصا ذکر کرده که داور درحالی باید 11 صبح در استادیوم باشد که 3 نیمه شب شهر مورد نظر می‌رسد! حال باید دید واکنش کمیته داوران به انتقاد صریح مریم ایراندوست، سرمربی باتجربه شهرداری سیرجان چه خواهد بود.

متن پست اینستاگرامی ایراندوست به شرح زیر است:

درباره تیم سیرجان:

بعد از همه اتفاقاتی که از شروع لیگ برای تیم شهرداری سیرجان افتاد سکوت کردیم تا حرفه‌ای‌گری جای خودش را به اعتراضات هر هفته بدهد و در فضایی آرام و به دور از تنش فقط به موفقیت تیم و رقابت سالم فکر کنیم!
حالا اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که گویا هرچقدر تیم‌ها رو به جلو حرکت می‌کنند کمیته داوران اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد.
قطعا داوری که از ابتدای فصل حق الزحمه نگرفته، آموزش درست در ماه نداشته، پرواز و سفر راحت نداشته (۳ صبح رسیده و ۱۱ باید در ورزشگاه باشد) باعث مشکلاتی هم برای خودش هم تیم‌ها می‌شود!!

سرکار خانم منظمی نایب رییس فدراسیون فوتبال؛

امیدوارم برای این بخش تصمیمات ویژه‌ای بگیرید...
چون ما در بخش دیگر با کمک باشگاه‌ها برای پیشرفت فوتبال در تلاشیم.

1995167

دیدگاه‌ها