کد خبر : 2004896 | 07 اسفند 1402 ساعت 16:16 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

هندی‌ها جوان‌ و جنگنده‌ هستند

هاکان دمیر: قطر يک تیم بین المللی بود!

سرمربی تیم ملی بسكتبال در خصوص رقابت‌های پنجره اول کاپ آسیا 2025 گفت: نکات مهمی برای بررسی در بازی مقابل قطر وجود دارد.

هاکان دمیر: قطر يک تیم بین المللی بود!

به گزارش "ورزش سه"، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسكتبال ایران در خصوص رقابت‌های پنجره اول کاپ آسیا 2025 عنوان کرد: هواداران ایران بی‌نظیر و پرشور بودند و بازیکنان ما تسلیم‌ناپذیر بودند و به توانایی‌های خود ایمان داشتند.

تیم ملی بعد از پیروزی مقابل قطر، شنبه صبح راهی هند شد تا در دومین بازی خود در پنجره انتخابی کاپ آسیا روز دوشنبه به مصاف تیم ملی این کشور برود. سرمربی تیم ملی بسکتبال مردان ایران، درباره وضعیت تیم ملی پرداخت و گفت: ما پرواز طولانی، حدود شانزده ساعت تا هند داشتیم و حدود 6 صبح به هتل محل اقامت خود رسیدیم. بنابراین سفر آسانی برای ما نبود. روز یکشنبه ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر تمرینی در ورزشگاه داشتیم که سعی کردیم در آن ریکاوری تیم را انجام دهیم و تیم خود را برای بازی آماده کنیم.

دمیر با اشاره به برد نزدیک مقابل تیم ملی قطر گفت: در مورد بازی با قطر نظر خودم را در کنفرانس خبری بعد از بازی گفتم. تیم ملی قطر یک تیم ملی معمولی نبود. در این تیم چندین بازیکن بین المللی از ملیت‌های دیگر حضور داشتند، بازیکنانی از بوسنی، سنگال، مصر، آمریکا و... بنابراین قطعا مسابقه خیلی سختی بود. اما در نهایت من خوشحالم که مقابل طرفداران پرشوری که به ورزشگاه آمده بودند و سالن را پر کرده بودند توانستیم به پیروزی برسیم.

هاکان به اتحاد و روحیه جنگنده تیم ملی به عنوان نکته مهمی که در بازی با قطر وجود داشت اشاره کرد و گفت: در جریان بازی لحظات سخت زیادی وجود داشت و نکات مهمی برای بررسی وجود دارد. اما نکته‌ای که برای من از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این است که تیم ایران از تلاش دست نکشید و هرگز حتی برای یک ثانیه هم تسلیم نشد. تا آخرین ثانیه بازی جنگیدیم حتی با وجوداینکه ما عالی و بدون ایراد نبودیم و گاهی اشتباهات عجیبی در بازی ما دیده می‌شد. 
وی افزود: بازیکنان من با یکدیگر متحد بودند و همدیگر را در تک تک ثانیه‌های بازی حمایت می‌کردند و هر اشتباهی هم که وجود داشت با روحیه دادن از سوی بازیکنان به یکدیگر مواجه می‌شد. آن‌ها به بازی خود و توانایی‌های خود ایمان داشتند. در نهایت در وقت اضافه ما راهی برای برنده شدن پیدا کردیم و با دست پر از میدان خارج شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از حضور و حمایت گرم و پرشور هواداران بسکتبال ایران در بازی روز جمعه تشکر کرد و اظهار داشت: تاکید می‌کنم که شروع سختی برای ما بود اما من از این‌که برنده شدیم و مقابل هواداران بی‌نظیر ما دو امتیاز را کسب کردیم خوشحال هستم. می‌خواهم اینجا از تک تک هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و ما را با تمام احساس و انرژی خود حمایت کردند تشکر صمیمانه‌ای داشته باشم. آن‌ها به راستی شایسته تحسین و تقدیر هستند.
او در مورد بازی با هند چنین گفت: نهایت تلاش خود را می‌کنیم که بهترین آماده سازی را در این فرصت کم برای بازی مقابل هند داشته باشیم. تیم هند نیز تیم خوب، جوان و جنگنده است. آن‌ها از تنوع تاکتیکی خوبی برخوردار هستند. تلاش خودمان را می‌کنیم که با بیشترین حد آمادگی در این بازی سخت خارج از خانه به زمین برویم و نمایش خوبی از بسکتبال ایران را ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها