کد خبر : 2004933 | 07 اسفند 1402 ساعت 19:14 | 4.9K بازدید | 8 دیدگاه

تیم ملی هاکی روی یخ ایران مغلوب کره شمالی شد

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در سومین دیدار خود مقابل کره شمالی تن به شکست داد.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران مغلوب کره شمالی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ملی پوشان هاکی روی یخ ایران عصر امروز دوشنبه در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی کره شمالی رفتند و ۹ بر ۴ متحمل شکست شدند.

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که برای بقا در دیویژن ۳ از ماه‌ها قبل زیر نظر مربیان فنلاندی تمریناتش را آغاز کرده بود در دو دیدار نخست خود مقابل حریفان، متحمل شکست شد. با این دو شکست تیم ملی در آستانه سقوط به دیویژن ۴ قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان با ارایه یک بازی خوب و برنامه ریزی شده زیر نظر کادر فنی، توانستند مقابل قدرتمندترین تیم این دوره از مسابقات نمایش به مراتب بهتر و قابل قبول‌تری نسبت به دو دیدار قبلی خود ارائه دهند اگر چه با نتیجه ۹ بر ۴ بازی را واگذار کردند.

تیم ملی کره شمالی که از سال ۱۹۶۳ رسماً به عضویت فدراسیون جهانی در آمده یکی از مدعیان این رشته ورزشی در جهان است. کره شمالی با حضور در دیویژن ۲A نشان داد از مدعیان هاکی روی یخ در جهان است اما بعد به علت عدم شرکت در مسابقات، از دیویژن ۲A به ۲B سپس به علت تداوم عدم شرکت در مسابقات، به دیویژن ۳A و سپس ۳B سقوط کرد. کره حالا با نمایش قدرتمندانه در این دیویژن و با پیروزی برابر هنگ کنگ یکی از مدعیان قهرمانی و سپس برتری برابر سنگاپور و ایران بار دیگر نام خودش را مطرح کرد تا بگوید برای قهرمانی و صعود به یک مرحله بالاتر برنامه دارد.

تیم ملی ایران فردا در چهارمین دیدار خوب از ساعت ۱۵/۳۰ به مصاف هنگ کنگ می‌روند.

دیدگاه‌ها