کد خبر : 2004953 | 07 اسفند 1402 ساعت 20:49 | 25K بازدید | 37 دیدگاه

صفایی به اصفهان می‌رود؛

داور ذوب - پرسپولیس مشخص شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم خود را برای داور دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس اتخاذ کرد.

داور ذوب - پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی از ساعت 17:15 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود که داور این بازی دچار تغییر شد.

در ابتدا کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد رضا عادل قضاوت دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت، اما عدم آمادگی جسمانی و آسیب دیدگی این داور موجب شد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم فوری در این زمینه بگیرد و داور مدنظرش را تغییر بدهد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال که مثل همیشه یک روز قبل از شروع بازی‌ها در لیگ برتر اسامی داوران را اعلام کرده بود، ساعتی پس از انتخاب رضا عادل به‌عنوان داور وسط مسابقه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس، او را تغییر داد و قضاوت این جدال حساس را به علی صفایی سپرد.

علی صفایی که ازجمله داوران آینده‌دار و جوان فوتبال ایران محسوب می‌شود، در فصل جاری لیگ‌برتر قضاوت پنج مسابقه را برعهده داشته و برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم قضاوت کرده که روز چهارشنبه هم داور وسط جدال شاگردان محمد ربیعی و اوسمار خواهد بود.

صفایی ابتدا قرار بود دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار تهران در هفته هجدهم لیگ برتر را در اراک قضاوت کند، اما با تصمیم کمیته داوران باید به اصفهان برود و در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس حضور یابد.

با این شرایط، یک داور دیگر باید قضاوت دیدار آلومینیوم و هوادار را برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها