کد خبر : 2004961 | 07 اسفند 1402 ساعت 21:23 | 45.2K بازدید | 55 دیدگاه

سپاهان در قلب خط دفاعی تقویت می‌شود؛

دو گزینه آمریکای جنوبی روی میز مورایس

از اردوی سپاهان خبر می‌رسد که مورایس در حال بررسی شرایط دو بازیکن است تا در صورت صلاحدید او در قلب خط دفاعی به کمک تیمش بیایند.

دو گزینه آمریکای جنوبی روی میز مورایس

به گزارش ورزش سه، پنجره نقل و انتقالاتی زمستان تا ساعاتی دیگر بسته خواهد شد و پس از آن باشگاه‌ها فقط می‌توانند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند.

در میان تیم‌های بالای جدول، سپاهان تا این لحظه موفق به جذب عیسی عباس و علی اصغر اعرابی شده است. از طرفی پیوستن این دو بازیکن به سپاهان در شرایطی رخ داد که اخباری پیرامون پیوستن علی جاسم عراقی و مذاکره سپاهان با دو گزینه اروپایی به شدت قوت گرفته بود که درنهایت هیچ‌کدام از آنها به سرانجام نرسید.

حالا و در واپسین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی از اصفهان خبر می‌رسد یک‌ مدافع کلمبیایی و یک مدافع برزیلی به مورایس معرفی شده‌اند و سرمربی سپاهان در حال بررسی شرایط فنی این دو بازیکن است.

سپاهان در قلب خط دفاعی با خروج محمد قربانی سه بازیکن در اختیار دارد که محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و هادی محمدی هستند. 

با جدایی محمد قربانی که در بسیاری از مسابقات فصل جاری در قلب خط دفاعی برای طلایی‌پوشان اصفهانی بازی کرد، انتظارات هواداران سپاهان از مورایس و نیکفر مدیرعامل تیم برای جذب بازیکن با کیفیت بالا گرفته و باید دید این انتظار درنهایت چه واکنشی از سوی کادر فنی و مدیریتی سپاهان خواهد داشت و آیا این دو بازیکن آمریکای جنوبی یا حداقل یکی از آنها برای تقویت قلب خط دفاعی سپاهان به اردوی طلایی‌پوشان اضافه می‌شوند یا خیر.

دیدگاه‌ها